این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

!..Heyy Spring!Happy Birthday To You

  

 

مدتیه نشستم و به عقربه های ساعت چشم دوختم

دارم به این فکر می کنم که چطور تند و تند دارن حرکت می کنن 

و  چطور تا چند لحظه دیگه می خواد یه سال دیگه 

 از زندگی من و تو و بقیه رقم بخوره.

چشمامو هم که ازشون بر دارم اونها بازم کار خودشونو می کنن و 

 تند و تند حرکت می کنن .. 

شاید اگرکمی گوشهامو تیز کنم بتونم صدای تیک تاکشونو هم 

 بشنوم که حسابی به نفس نفس افتادن.. 

بهرحال سالی دیگر هم گذشت .. و برای من خوبتر و معمولی تر از سالهای دیگه

لااقل به یه دلیل ساده و  

اون هم اینکه تونستم تمام نیمه دوم سال رو بدون وقفه در اینجا بنویسم . 

عقربه ها میگن که دیگه خیلی چیزی نمونده .. پس فقط می تونم واسه همه 

 ارزو کنم که تاریکی و سیاهی از وجود همه ما دور بشه و  

عشق و محبت به خوبیها وجودمون رو فرا بگیره

 و به امید همراهی همه شما و بقیه دوستان در سالهای آینده ..

 

سال نو مبارک

Fear

من از شب نمیترسم.... 

من از روز میترسم... 

و راهی که بیراهه ندارد....

..Like a fish out of air

دری که باز می شود  

نگاهی که لبریز می شود

و دستی که مرا به سوی خود می خواند .. 

آری، خوب می شناسمش

همان در است 

 و همان نگاه .. 

اما من  

همه را رد می کنم

   گفته بودمت که من گدای عشق نیستم .. 

 

 

* توضیحات در بخش نظرات

!..JIZZZZ

احساسی که از دیدار دختری که در چت با او آشنا شده اید 

 به شما دست می دهد ، 

درست به مانند شوکی است که 

 از دیدن دوبلور آلن دلون در تلویزیون به شما وارد می شود..!

..Let's pray

می گوید : با دنیا بساز .. 

زهرخندی می زنم .

عمری است آخر، که هم ساخته ام  هم سوخته

 خسته ام دیگر از این دنیای سازش ناپذیر ..

 

۱۳/۱۲/۸۷

     

 بهترین داداش دنیا
خوبترین دوست عالم
به یاد موندنی ترین آلبالو 

تولدت مبارک

ورونیکا

?Not enough

 نگاهش می گوید : بزن ..محکم هم بزن .. 

نگاهش می کنم .. 

من که سالهاست شلاقم را آویخته ام دیگر ..