این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

طعم گس عاشقی



بودن و یا نبودنم , چه فرق می کند تورا؟
که گر نبود , بودنم , به لب بیایدت : چرا ؟
چشم من است و چشم تو , به من نگه نمی کنی
دگر زمان خویش را , به من تبه , نمی کنی ,
باشم اگر , که بوده ام , نباشمم , نبوده ام
دگر نه شکل آتشم , نه من شبیه دوده ام
لگد کنی مرا اگر , رواست با ندیدنت
شبیه خط خطی شدم , درون خط کشیدنت
ز یاد من نمی رود که لحظه های عاشقی
و حال , من غریقم و ... تو تک سوار قایقی
گذشته ها گذشت و من , گذشته ام برای تو
چه زود تلخ می شود به کام ؛ طعم عاشقی
گمشده در دروغ ها دفتر خاطرات من
دفتر خاطرات نه , تمامی حیات من
شبیه بغض بسته ام , میان های و هوی ها
مرا شکن شکن ببین , درون آب جوی ها
مرا کنار می زنی , به زیر لب که : هان برو ,
کجا روم که پشت سر سیاه و چاله ای جلو !
تو بی خیال و بی خبر ز حالت خراب من
سلام می کنم ولی , نمی دهی جواب من
بودن و یا نبودنم , چه فرق می کند تو را ؟
که گر نبود , بودنم , به لب بیادت : چرا ؟


سروده آلبالو

!.. Hi sinoritaa


  ـ سلام
...
حتی نگاهم هم نمی کند ..
چه رسد به جواب

او راهش را می گیرد و می رود ..
چون همیشه ..
... 
من 
 می نشینم به انتظار جوابش
و تا ابد ..


فریاد خاموش

مال تو




هر کجا هستم ؛ باشم
آسمان مال توست .



نوشته آلبالو ... تحریف شده از روی دست سهراب

یا حق


 نوشتن از تو٬ همیشه برایم دشوار بوده است!

زیرا نه خوبیهایت٬ نه زیباییهایت٬ نه تبسم ناب خداوندیت و نه...
....
هیچ یک در وسعت واژه نمی گنجند!

نوشته یک تازه وارد

... cup of life


می گویم :
دوستت دارم ..

عینک ته استکانی مسخره اش را جابجا می کند و با
چشمان وزغ مانندش توی چشمانم زل می زند ..
...
دستانم را عاشقانه می فشارد ..



فریاد خاموش

هیچ کس




همش میگی:
- (( هیچکس نیست ... ))
....
چشاتو باز کن  
اینهمه (( هیچ کس )) دور و برته
دیگه چه مرگته ؟

آلبالو

.. again plz


دوباره نگاهت می کنم ..
تو همچنان می گریی
و من همچنان نگاهت می کنم ..
ایستاده ام و نگاهت می کنم ..
بی تفاوت..
سرد مثل سنگ ..
..
نمی دانم چرا به یاد آن روز می افتم ..
من می گریستم به پایت
و تو
می خندیدی ..
..
دوباره نگاهت می کنم ..
ناخود آگاه زهرخندی به روی لبانم می نشیند ..



فریاد خاموش


*
خوشحالم که چیزی نزدیک به دو سال از همکاری من و آلبالو می گذرد و اینکه دوباره فرصت
نوشتن در اینجا را یافتم
*