این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

...

 

پاکی عشق مهم است نه نژاد مقدس ترین مریم برای من و پاک ترین یوسف برای تو!

راشنو

تداعی

احساس خوب مسخره ای بهت دارم
مسخره، شبیه لجن دیشبی
خوب، 
اما نه به خوبی اونی که میونه لایه های فراموشیش پنهونم کرد 

حساب کارتو بکن...

پسرک تنها

 

بدون بازگشت




میروم , جاده آشنای من است
تک رفیق دلم خدای من است
میروم , از سکون بدم آمد
همصدایم فقط صدای من است
میروم , هیچکس نمی آید
هیچ چشمی مرا نمی پاید
میروم , خسته ام از این ماندن
ماندن بیش از این نمی شاید
میروم من .. کجا ؟ نمی دانم
میروم ناکجا ,... چمیدانم
ماندنم مثل بغض , بسته شده
روحم از این روال خسته شده
میروم , چون سفر همیشه رویاییست
حال من شبیه مرغ دریاییست ...


* آلبالو ...