این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

شربت عشق




- آقای دکتر ، خیلی عذر می خوام ، شربت عشق دارید ؟
- بله عزیزم ، دو طرفه یا یه طرفه ؟
- دو طرفه
- تلخ یا شیرین ؟
- شیرین
- با عملکرد فوری یا مدت دار؟
- فوری
- باعوارض جانبی یا بدون عوارض جانبی ؟
- بدون عوارض جانبی
- داخلی یا خارجی ؟
- خارجی
- با دستور مصرف یا بدون دستور مصرف ؟
- با دستور مصرف
- با ضمانت نامه دائمی یا بدون ضمانت نامه
- با ضمانت نامه دائمی
- خب ... بیا عزیزم ، همین امشب همه شو برو بالا
- خیلی ممنونم ة فقط خیلی عذر می خوام می تونم اسم تجاری این شربتو بدونم ؟
- بله عزیزم .. اسم صنعتی و تجاریش " سیانوره "

نوشته آلبالویی که داره دنبال یه شربت کم خطر تر می گرده ...

Whish U Were Here


همه چیز خیلی واضح و روشنه ..
..
اصلا از همون لحظه ای که همش موبایلت خاموش بود اینو حس کرده بودم ..
آخه تو اصلا عادت نداشتی که ..
..
همه چیز خیلی واضح و روشنه ..
به همون روشنی چند خط پیغامی که این خبر وحشتناک رو واسم فرستادن ..
..
همه چیز خیلی واضح و روشنه ..
امشب ..من هستم و تنهایی و غم و اشک و طو فان ..
و
 تو هستی و ..
مرگ و مرگ و مرگ ..



فریاد خاموش
غمگین

کاش می دونستم الان داری چیکار می کنی .. 
 رفتنت خیلی ناگهانی بود ..

.. U came So late hunny



امشب شب خاطره انگیزی است برای من ..
آخر امشب عشق تازه ام  تا خود صبح برایم لالایی خواهد خواند ..

تا خود صبح ..



فریاد خاموش

تشابه




شراب کهنه و عشق تازه !
اگه از سردرد آخرشون بگذریم ... هردوش آدمو داغ می کنه .

نوشته   آلبالو

.. Eatin ' dinner


زود باش ..
اینفدر هم وانمود نکن که بار اولته ..
من که تورو خوب می شناسم ..
..
همه اینهارو توی دلم میگم ..
اما همه رو از توی چشام می خونی ..
..
تا صبح مثل دو کرم گرسنه در هم می لولیم ..



فریاد خاموش

..Any way


دیشب موهامو کوتاه کردم ..
وقتی به موهای پخش ودر هم روی زمین 
نگاه کردم تازه معنی این حرفو که میگن
به اندازه موهای سرم دوست دختر داشتم رو فهمیدم ..



فریاد خاموش

..Signs of life


وارد خانه می شوم ..
کفشهای غریبه را جفت می کنم و از کنار اتاق خواب عبور می کنم ..
 مدتهاست که دیگر سعی دارم
صدای جیغ و ناله های هوسناکش را نشنیده بگیرم .. 


فریاد خاموش