این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

تولد نه سالگی این چند نفر

چند روز دیگه این وبلاگ که خاطرات زیادی از آدم های مختلف رو همراه خودش داره ، به ٩ سالگی میرسه .

این وبلاگ بخشی از بهترین خاطرات من و همهء نویسندگان اونه .

خاطرات روزهایی که کمتر از این روزها شلوغ بودند و آدم گاهی می تونست دوکلمه حرف غیر حساب ! فارغ از همه حرف های حساب ، توش بنویسه .

اینجا خلوت شده ، برعکس دنیای ما ، که حسابی شلوغ و در هم ریخته است .

آی عشق ، 

آی عشق ، 

آی عشق ، 

روزگاری در مورد تو چه فکرها که نمی کردیم ، 

چه چیزها که نمی نوشتیم ، 

تو حلقه مفقوده این روزگاری .

آی تنهایی ، 

آی تنهایی ، 

آی تنهایی ، 

تنها رفیق بازمانده از تمام شلوغی ها ، 

تو ستودنی ترین همراه این  روزهای کشداری ، 

آی آرامش  ،

آرامش عزیز ، 

آرامش مهربان ،

تو از دست رفته ترین اتفاق این سال هایی ،

آی زندگی ، 

تو بزرگترین معمایی .

...

کاش میشد تمام این چند نفر برای یک روز هم که شده اینجا دور هم جمع بشن و از گذشت این روزها بنویسند ،

تولدتون مبارک 




آلبالو

١٥ سپتامبر ٢٠١٢

چین


نظرات 6 + ارسال نظر
elnaz یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:54 ق.ظ

رویای نگفته دوشنبه 3 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:40 ق.ظ http://unspokendream.persianblog.ir

از دست رفته ترین اتفاق این سال ها.... عالی بود

عادله شنبه 8 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 ق.ظ http://aeko.blogsky.com

دلم برای اون روزهای شلوغ تنگ شده آلبالو... دلم برای روزهایی که این چن نفر انتخاب اول من و خیلی از بلاگرها بود.... دلم از اون روزها میخواد، میخوام با همون چشم ها دوباره زندگی رو ببینم...
خیلی خوشحالم کردی... سفر بسلامت

فریادخاموش دوشنبه 10 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ق.ظ http://faryadekhamoosh.blogspot.com

حرفهایم بماند تا خود روز تولد

فریادخاموش جمعه 21 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 06:01 ق.ظ http://faryadekhamoosh.blogspot.com

با سلام به همه دوستان هم وبلاگیان سابق و خوانندگان احتمالی وبلاگ
وبلاگ این چند نفر چند ساعتی است که وارد دهمین سال فعالیتش شده است. اما سوال این است که کدام چند نفر و کدام فعالیت
جالب آنکه سال نوشت سال قبل هنوز در این صفهه به چشم می خورد و همین طور نوشته های قدیمی من
ناچاری آدم را وا می دارد به نوشتن در بخش نظرها.. روزگار است دیگر

آیدا جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:59 ق.ظ

حدود 9 سال پیش خیلی پیگیر همه نوشته هاتون می خوندم و تو یه دفتر مخصوص یادداشت می کردم.. یه مدت طولانی ننوشتید فکر می کردم دیگه تعطیل شده وبلاگ بعد چندین سال اومدم سر زدم واقعا خوشحال شدم ازین که هستید هنوزم.. خاطره های زیبایی دارم از نوشته هاتون... سلامت و پایدار باشید دوستتون دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد