این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

* عید ؟!




 دل آدم که زمستونی باشه ,
دیگه این عید و بهارش چی چیه ؟
سفره هف سین دلتنگی که هست ,
دیگه این نقش و نگارش , چی چیه ؟
وقتی از شادی فقط , شکلک اون رو صورته
من نمی دونم آخه , این قیل و قالش چی چیه ؟
روزی عیده واسه من که تازه باشه همه چیز
سالای کهنه دیگه , خنده به حالش چی چیه ؟
لباس نو پوشیدن , چه کیفی داره این روزا ؟؟
خودمونو گول زدن , داد و هوارش چی چیه ؟
دو سه تا شکوفه گیرم که زده روی درخت
باغبون دلش شکسته , نوبهارش چی چیه ؟
وقتی هیچ چیزی شبیه یک بهار تازه نیست
آخه قربونت بشم , پس این شعارش چی چیه ؟
ما ها زندونی زندون سیاه غصه ایم
کاش یکی به ما می گفت راه فرارش چی چیه ...


* نوشته آلبالو

تولد یه آلبالو

 

مهربون ترین مرد تولدت مبارک .

 

 

 مگه قرار نبود شهرو خبردار کنی ؟

مگه قرار نبود بریم تماشای رقص ماهیا !؟

مگه قرار نبود جار وجنجال کنی! آی آلبالوووووووو من کیک آلبالویی می خواممممممم .

 مگه می شه نی نی آلبالویی به دنیا بیاد و ساکت باشه ؟‌!

 چرا امروز صبح ترانه تولدت مبارک آریس رو نذاشتی و ولوم صدای ضبط و تا آخر بلند نکردی ؟!

 می دونی با کلاه بوقی چقد خواستنی می شی نی نی آلبالویی ؟

‌ جیغ بکششششش داد وهوار کن قر بده .برقص :) شهر و خبردار کن پسر !

 

ترانه تولدت مبارک آریس تقدیم به بهترین آلبالوی دنیا

 

ورونیکا

تا کی؟!

 

XY:صبر کن لعنتی

با تو ام

تروخدا یه لحظه به من نگاه کن

ببین که دیوونتم

می پرستمت

چرا نمی خوای بفهمی که داری همه زندگیم رو می بری

چرا باور نمی کنی

به خدا به اندازه همه میلی مترهای عالم دوسِت دارم

...

چند ماه بعد...

XX:مگه توی عوضی نبودی که می گفتی دیوونمی، مگه نمی گفتی تموم زندگیتم؟ چطور تونستی بهم خیانت کنی؟

XY:خب ... چرا. گفتم چقدر دوست دارم. ولی نگفتم که تا کی!

پسرک تنها

کمه؟!

 

- همش همینقدر دوستم داری؟
- کمه یعنی؟
- آره
- آقا هزار شاخه دیگه هم بذار روش!

ورونیکا