این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

I Have Dream

 
 
 
یادم می آید...
آن روزی را که نگاهم در پی نگاه تو
جان داد
سرد و کم سو بود....اما..
به دنبال خانه و کاشانه ای..
کولی دقایق بود...
هم دم همه کس نکردم...
زوزه ی این دل بی کسم...
یاد یاری در سر می پروراندم..
که هوس یاری در سر نداشت...
از تو گفتن اما...
کارم شده بود روزها...
شب ها اما...
بستر من...
گاه و بی گاه...
چنگ میخورد....
چنگ میخورد از حجوم پوچ خیال کسی..
به امید بودنت...سجده به چشمانی که
تجلیه خدا بود برای من...
چند شبیست.... بی تو و با یاد تو...روزگار میگذرد...
در خلوت تنهاییم...
یاد تو را در سر
میپروارنم...
به امید آن روز که بیایی..
به امید آن روزکه
گرمی آن انگشتان باریک و کشیده را در دستانم حس کنم..
نسیم آن گیسوان طلایی گندوم گون...
از آفتاب بگوید...
و من تا خود غروب...
نظاره گر طلوع دیگری..
در کنار خود باشم...

..leaving loving

 

گیرم که این بار هم 

 با سه عدد آمپول جادویی ناصرخسرو از شرش راحت شدی. 

دفعه های بعدی را چه..؟

white flag

  خنده دار است برایم که تا بحال  

به معنی لباس زیر سبزرنگ آن فاحشه حتی فکرهم نکرده بودم..! 

   آخر هیچگاه  آدمی سیاسی نبوده ام..

! Yesternight you're gotten out of my system

 

تنها شرط ضمن عقدم این است که 

 زنم نافش را برای حلقه کردن سوراخ نکرده باشد ..

..the man that wants to be a man

 

  بارخدایا 

به من آن روشنفکری ده 

که برای رفع غیرت مرا به ..

!Ladies & Gentelmen.. Fuck over

 

گیرم هم که در آن مهمانی مسخره دیشب  

دستانت را موقع رقص دائما جوری بالا بردی که  

زیر بغلت را هم ببینم. 

   حالا که چه..؟

Gloomy Sunday

 
 
پشت به آفتاب نشسته ام..
بچه ها بازی می کنند..
و انسان هایی
که نمی دانمشان
یکدیگر را دوست می دارند... 
 
------------------- 
پی نوشت: 
دوست دارم....جایی ...یک نفر منتظرم باشد...یک روز...... 
عنوان بر گرفته شده از فیلمی به همین اسم...