این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

I Have Dream

 
 
 
یادم می آید...
آن روزی را که نگاهم در پی نگاه تو
جان داد
سرد و کم سو بود....اما..
به دنبال خانه و کاشانه ای..
کولی دقایق بود...
هم دم همه کس نکردم...
زوزه ی این دل بی کسم...
یاد یاری در سر می پروراندم..
که هوس یاری در سر نداشت...
از تو گفتن اما...
کارم شده بود روزها...
شب ها اما...
بستر من...
گاه و بی گاه...
چنگ میخورد....
چنگ میخورد از حجوم پوچ خیال کسی..
به امید بودنت...سجده به چشمانی که
تجلیه خدا بود برای من...
چند شبیست.... بی تو و با یاد تو...روزگار میگذرد...
در خلوت تنهاییم...
یاد تو را در سر
میپروارنم...
به امید آن روز که بیایی..
به امید آن روزکه
گرمی آن انگشتان باریک و کشیده را در دستانم حس کنم..
نسیم آن گیسوان طلایی گندوم گون...
از آفتاب بگوید...
و من تا خود غروب...
نظاره گر طلوع دیگری..
در کنار خود باشم...
نظرات 2 + ارسال نظر
علی ایزدیار جمعه 1 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 11:36 ق.ظ http://www.ps3.blogsky.com

سلام . وبلاگ خوبی دارین .

من شما رو لینک کردم .
لطفا من را با نام

پلی استیشن 3

لینک کنید با سپاس

آلبالو جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 12:25 ق.ظ

چه عکس خوبی گرفتی سهند ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد