این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

عشق اینترنتی



واژه عشقو که می کوبم روی صفحه کلید
صدای تق تق اون , شکل صدای قلبمه
این پرینتی که گرفتم از , تموم صحبتات
توی پاسگاه دلت , نامه حکم جلبمه
من که چشمامو گذاشتم پای این شیشه سرد
حقش این نبود که برگردی بگی که حقمه
تو که رفتی صدای بستن در اومد و بعد
تازه فهمیدم چقد " فرصت عاشقی " کمه .!!


* آلبالو .

تکرار معصومیت


تو فکر کن که به یاد بیاری خواب اون فرشته ای رو که چند روز پیش (!) لبخند رو روی لب هات نشونده بود
و آدمای دورو بر با وجد می گفتن داره با فرشته ها حرف می زنه!!
کودکی در خواب خرگوشی با رویای فرشته ها ! همینه که می خوام برگردم!!

 * دلتنگ

قسمت


 دنیا شبیه گردو بود
منم یه مورچه سیاه
زندگی شکل شب بود و
تو هم شبیه قرص ماه
یک دونه گندم مال من
یک آسمون , بود مال تو
من زیر بارون خیس خیس
رنگین کمون بود , مال تو
خونه من , زیرِ زمین
دا لونای تنگ و سیاه
خونه تو , تو آسمون
خوش به حالت , خانوم ماه
دلم خوشه به دیدنت
کاش شبا مهتابی باشه
می خوام دلم برا ی تو
همش تو بیتابی باشه
قسمتمون همین بوده
فاصله قد این هواااااا
من رو زمین اسیرمو
تو اون بالا , پیش خدا
یه روز میام به دیدنت
یه روزی پروانه میشم
یه روز , خودم خوب میدونم
من با تو , همخونه میشم .
منتظرم بمون , نرو
چیزی نمونده تا بیام
بیام کنارتو بگم :
- خانوم ماه من , سلام .

* آلبالو