این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

حس‌های قدیمی

به عکس‌های قدیمی نگاه می‌کنم، شاید حسی از آن‌دورها دوباره در دلم زنده شود.

نظرات 5 + ارسال نظر
آنیل جمعه 1 تیر‌ماه سال 1397 ساعت 04:44 ق.ظ

چرا دیگه کسی نیست اینجا
همه جا رو غم گرفته
حسی نمونده
از سال86 تا حالا به اینجا سر میزنم

آلبالو ی عزیز و دوس داشتنی بازم بچه ها رو دور هم جمع کن

از بچه‌ها خبری ندارم. ایمیلشونم ندارم. خیلی دوست دارم دوباره دور هم جمع بشیم اما چکار میشه کرد؟

شیما شنبه 10 آذر‌ماه سال 1397 ساعت 04:26 ب.ظ

منم هنوز سر میزنم گاهی

مجتا چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1398 ساعت 07:32 ب.ظ

اوه اوه اوه
ببین چی پیدا کردم
ببین کیو پیدا کردم
آدرس اینجا یادم رفته بود
انقد تو گوگل سرچ زدم تا پیدات کردم

عادله دوشنبه 27 خرداد‌ماه سال 1398 ساعت 08:35 ب.ظ

سلام آلبالوی عزیز، اگر صلاح میدونید منو توی لیست نویسندگان اضافه بفرمایید، اگر احساسی باشد میخوام دوباره بنویسم. ممنونم

سلام دوست قدیمی. اینجا خونه خودته. حتما

Saraa شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1398 ساعت 05:53 ب.ظ

دوستم بدار برای انچه ک هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد