این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

?Vous en fait une tete monsieur

 

کمی خم می شوم؛ 

نگاهم که به پایین آن سد لعنتی می افتد، 

ناخود آگاه لرزه ای عجیب جانم را فرا می گیرد.. 

کاش می دانستم آن روز چه چیز تو را به درون این گرداب تاریک و وحشت زا کشانید.. 

 کاش می دانستم..

کودک درون

 

 

 

 می جوم..می جوم..... 

بلو پـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

مثل آدامسی میترکد....
حباب آرزوهای من...

دوستت دارم ! ! !

 

وقتی فقط زبانی و بدون هیچ پشتوانه‌ی رفتاری بگی "دوستت دارم" درست مثل اسکناس‌هایی که بدون پشتوانه وارد بازار می‌شه فقط باعث تورم می‌شه...
باعث تورم دل!
دل طرفت ورم می‌کنه از شنیدن چیزی که توی رفتارت هیچ اثری ازش نمی‌بینه...
دلش به درد میاد و بسته به صبرش تحمل می‌کنه تا . . .

.
.
.


حروف اضافه:
اولیش ِ ... تازه‌کارم و کنار کهنه‌کارها سیاه‌مشق کردن سخته...
امروز سعی کردم به خودم جرات بدم و شروع کنم.
اولیش ِ ... اگه آخریش نباشه!