این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

دوستت دارم ! ! !

 

وقتی فقط زبانی و بدون هیچ پشتوانه‌ی رفتاری بگی "دوستت دارم" درست مثل اسکناس‌هایی که بدون پشتوانه وارد بازار می‌شه فقط باعث تورم می‌شه...
باعث تورم دل!
دل طرفت ورم می‌کنه از شنیدن چیزی که توی رفتارت هیچ اثری ازش نمی‌بینه...
دلش به درد میاد و بسته به صبرش تحمل می‌کنه تا . . .

.
.
.


حروف اضافه:
اولیش ِ ... تازه‌کارم و کنار کهنه‌کارها سیاه‌مشق کردن سخته...
امروز سعی کردم به خودم جرات بدم و شروع کنم.
اولیش ِ ... اگه آخریش نباشه!

نظرات 5 + ارسال نظر
تارا دوشنبه 20 دی‌ماه سال 1389 ساعت 10:41 ق.ظ http://tarakord.blogsky.com

وبلاگ خوبی داری اگه دوست داشتی برای تبادل لینک به من سر بزن

عادله جمعه 24 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:08 ب.ظ http://aeko.blogsky.com

خوش آمدی رفیق

ممنون

فریادخاموش پنج‌شنبه 30 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:47 ق.ظ

ورودتو تبریک میگم!

ممنون

ساناز سه‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 04:36 ب.ظ

سلام وبلاگ خوبی دارین امیدوارم موفق باشید

علیک سلام

قابل ذکر ِ که اینجا وبلاگ من نیست ...
چند صباحی مهمانیم ... همین.

پریا سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:47 ب.ظ

سلام از وبلاگتون خیلی خوشم اومد امیدوارم موفق باشی

سلام
از این وبلاگ؟
این وبلاگ که مال من نیست، من فقط چند صباحی مهمونشم!
اینجا مال آلبالو و دوستاشه...
:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد