این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

Justice

    

جایی بودم که در چهره ی تو...روی ماه خداوند را دیدم...که با خشم مرا نگاه میکرد... 

سرد و بی روح تر از موجودی که بتواند درون کالبد آدمی بدمد...

و برای سخن گفتن من تنها نیاز به یک کلمه بود ..امشب کلمه ام را باران برد .... 

من عاشق باران بودم....... 

امشب .......

?!Not confused yet

به نظرتون عشق راسته و بی وفایی دروغ یا اینکه عشق دروغه و بی وفایی راست 

 یا اینکه هردوشون راستن یا اینکه هردوشون دروغن؟؟! 

اینکه عشق راسته یا ماسته یا کشکه یا دوغه یا هزار کوفت و زهرمار دیگه 

 اگه واسه من و تو نون و آب نشه بجاش واسه یه دختر زبل میشه  

یه مهریه قلمبه که با یه ماکسیمای مشکی که تودوزیهاش هست زرشکی  

بره توی جردن و ویراژ بده و لایی کشون  

به ریش هرچی پسر عاشق پیشه احمق هست بخنده .. 

ای وای .. ببخشید.. مثل اینکه از سوال اصلی دور شدیم.. 

به نظرتون عشق راسته یا دروغ؟!!