این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

* یلدا



یلدای من بدون " تو " یلدا نمی شود
شب های من , بدون " تو " فردا نمی شود
باید گذر کنم من از این کوچه های خیس  

 اما عزیز من , بدون " تو " , تنها , نمی شود ... 

As a owl

 می گویم که باید همه عادتهای  گاه و بیگاهش را ترک کند.
چه آن عادت ماهیانه اش را
چه آن زل زدن های مهوع شبانه اش را .
همه را ..

!I 'm no spring chicken baby

 دخترک جواب آزمایش بارداری اش را که امروز منفی است و 
 فردا معلوم نیست چه باشد را با افتخار به معشوقه اش نشان می دهد.  
 بعد دست در دست می روند باز به سوی تختخواب بی رختخوابی  که انتظارشان را می کشد ..

half of life

 پروردگارا  به حق این ماه عزیز  
 دستان این بنده ناتوانت را    
در لحظه امضای قباله ازدواج قلم بفرما..

 

 

  

اینجا شهر خاموش٬ فصل بی تو٬ سال دلگیر 

 اینجا پر از وسوسه های بودن با کسی است 

اینجا خیال من مدام چشم می دواند تا آنسوی بی نشان رسیدن به آرزو 

اینجا همیشه کسی چشم به راهست  

هوای اینجا بارانی است٬ نیمه ابری٬ آفتابی و در بعضی نقاط همراه با رگبار پراکنده! آرام همیشه اما نه 

اینجا پر از هجوم یادگارهایی است که از یاد نمی روند 

پر از خاطراتی که به تاریخ نمی پیوندند  

پر از کلماتی که سکوت نمی شوند 

اینجا ساعت همیشه دو٬ همیشه ظهر٬ همیشه تابستان 

اینجا همیشه کوچه٬ همیشه بی انتها٬ همیشه باران خورده  

اینجا همیشه شب٬ همیشه محرم٬ همیشه شعر 

اینجا همیشه برف٬ همیشه گرم٬ همیشه تو!  

اینجا همه آدمها چهارشانه اند! با چانه هایی لجباز و لحنی آرام 

اینجا جملات همگی سرکشند 

نگاهها همه نافذ 

لبخندها همه گیرا 

اینجا تلاقی کوچه های واقعیت است و خیال 

فصل کوچهای پراکنده 

سال دل دل کردنها و نیامدنها...نرسیدنها 

... 

اینجا شهر خاموش٬ سال دلگیر 

اینجا فصل بی تو... 

 

   

  والریا

 

 

Dark night of mine

 

     غرورم را امروز به زیر پایت افکندم   

باشد که شبی تورا به زیر خود بیفکنم ..

!?Do u know my number is up

 

این روزها دوستی با جنس مخالف به بیرون دادن گاز معده می ماند برایم.. 

به ژرفای لذتی سرشار از انزجار ..