این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

تفهیم اتهام

 

 

ما آدما
وقتی بچه ایم , همه چیزو خوب می فهمیم
اما قوه درک و استدلال نداریم
اما وقتی بزرگ می شیم
تا دلت بخواد توانایی درک و استدلال موضوعات مختلف زندگیمون رو داریم
اما راستش
راستی راستی , هیچی نمی فهمیم .

نوشته آلبالو , بلانسبت همه آدما .

 

 

آفتاب و سایه

 آهای!
سایه های بی هویّت که در توّهم قد کشیدن بسوی مشرق ، غروبم را آرزو می کنید
شب که فرا رسد
در تاریکی خاک محو شده اید
و من بر سرزمینی دیگر،
همچنان خواهم تابید...

نوشته پسرک تنها 

هر روز...امروز...

 

هر روز می گفتی :دوستت دارم،دوستت دارم،تنها تو را دوست دارم
هر روز نهایت عشقم را نثارت می کردم
هر روز می گفتی:بی تو هرگز،بی تو هرگز
هر روز با تو بودم ،تنها با تو
هر روز می گفتی:دل تنگم هستی
هر روز به دیدنت می آمدم تا دیگر دل تنگ نباشی
...
هر روز تو می گفتی و من نشان می دادم
امروز من گفتم:دوستت دارم
تاشاید عشقت را ببینم
گفتم:بی تو هرگز
تا شاید حس کنم تنها با من خواهی بود
گفتم:دل تنگ هستم
تا شاید برای دیدنم تکاپویی کنی
اما تو تنها در جوابم خندید و گفتی:راست می گویی؟!

نوشته شیما

 

راست

یک راستگویی ساده،
این بار باعث جدائی ما شد
این بار ضامن تداوم دوستی ما ،
فقط دروغهایش بود

نوشته پسرک تنها که همیشه با این چند نفر بوده و از امروز یکی از اوناست

حقیقت سیاه

 

میدونی عزیزم
قلب تو شبیه کفشدوزکه
فقط وقتی از پیشم میپری و بالهای سرخ دلت باز میشه می تونم سختی و سیاهی زیرشو ببینم .

نوشته آلبالو

بهانه


باز نقش تک برگی٬
که نقاش پیر٬ در آن شب بارانی٬
بر دیوار پشت پنجره به یادگار گذاشت٬
می شود٬
تنها بهانه من برای زندگی!

نوشته عادله ٬ که قراره امشب تو آسمونش هلال ماه شوال خودنمایی کنه...
                                  

الهی ...




کاش دلت تنگ بلور بود
من یه ماهی میشدم
کاش ستاره بودی تو
تا من سیاهی میشدم
کاش میگفتی :
- میشه ما همیشه با هم بمونیم ؟
تا که من پر از ترانهء
" الهی "
 میشدم .


نوشته آلبالو