این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

..cruel winter


ـ چی ؟ سی هزار تومن ..؟
مگه نوبرشو آوردی ..
...

از آینه که پشت سرم را نگاه می کنم هنوز سایه دخترک
زیر رگبار بی وقفه باران 
به چشم می خورد  ..



فریاد خاموش

... Lies of u


صدای ترمز شدید ..
و صدای شدید برخورد تنت ..
پرتاب شدنت را به روی زمین دقیق می نگرم ..

پیاده می شوم ..
نگاهی به چشمانت که ملتمسانه مرا می نگرند می اندازم ..
نه ..
هیچ شباهتی بین آن چشمان هوس آلود شبهای پیشین با این چشمان نمی یابم ..



فریاد خاموش

... part of mine


بعد از آن شب حتما تصور می کردی که
از فردا تک ستاره زندگی من خواهی گشت ..
حرفی نیست ..
باشد ..
نقش اول تمام شبهای من مال تو ..



فریاد خاموش

تولد



                       

سلام
اول خودمو معرفی کنم یا تولد تبریک بگم؟
اول تبریک
آلبالوی عزیز تولدت مبارک...
انشالله ۱۲۰ ساله بشی و همیشه شاد و پیروز و سر بلند باشی...
حالا معرفی خودم
اسمم شیما هست ، از امروز شدم یکی از این چند نفر،همین!


شیما

تولد آلبالووووووووووو

روزی که به دنیا اومدی داشت بارون می اومد
اما اون روز هوا بارونی نبود این فرشته ها بودن که داشتن گریه می کردن
چون یکی ازشون کم شده بود ...
تقدیم به آلبالوی عزیز

نرگس...

یه فرقی هست


love and life

عشق با جنون یه فرق اساسی داره
و اونم اینه که
در جنون آدم واقعا هیچ چیزی نمی فهمه
ولی در عشق , آدم خودشو به نفهمی می زنه .

آلبالو

Me ..U & her


دنیای عجیبی است ..

نمی دانم چرا اینروز ها  به سراغ هر دختری که میروم
 همیشه می شوم اولین پسر زندگی او ..
و وقتی همان شب در هم می غلتیم او هنوز دارد
اولین سکس تمام عمرش را تجربه می کند ..



فریاد خاموش