این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

...



دلم باندازه همان سه نقطه هایی شده است 

که در پایان نوشته هایم جا خوش کرده اند.

برگرد نازنین!

تا این سطور دوباره بوی شعر و احساس گیرد...


نظرات 2 + ارسال نظر
تنهاکافر دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:55 ق.ظ http://tanha-kafar.blogfa.com/

سلام
چند نقطه دلتنگی بسیار است
بسیار ...

فریادی همیشه خاموش چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:41 ق.ظ

برای این بغض در گلو مانده ام مفری نیست دیگر که در این سرای غربت تنها مامن روزهای تنهاییم همین یکی دو خط نوشتن بود..
اما ظاهرا حاکمان جور در این جا هم تنهایمان نگذاشته اند..
ماه هاست که راه ورودم را بسته اند.. هفتاد نوشته ام را هم پاک کرده اند.. اما من که جای کسی را تنگ نکرده بودم..
برای دل خودم می نوشتم گاهی که دلم را خوش کند که این زبان مادریم را هر کجا که باشم پاس می دارم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد