این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

!!..So Nice



موزیک لایت ..
و این پیچ و تاب اندامت که عجیب دریای مدیترانه را
به یادم می آورد  ...



فریاد خاموش

مهم این نیست...



مهم این نیست که بهش بگی دوستت دارم ...
یا براش بنویسی دوستت دارم .
همین که عشقت رو بهش ابراز کنی کافیه .

فقط همین....


نرگس...

تو ؛ بنویس



به اون نگو: - دوستت دارم
براش بنویس ( دوستت دارم)
آخه می دونی
آدما گاهی اوقات خیلی زود حرفاشونو از یاد می برن
ولی یه نوشته , به این سادگیا پاک شدنی نیست .
گرچه پاره کردن یک کاغذ از شکستن یک قلب هم ساده تره
ولی تو بنویس ..
تو ...
بنویس .


آلبالو

...Nice Days


همانطور که تند و تند لباسهایش را می پوشد تا زودتر برود می گوید که
شوهر دارد و دختری یکساله ...



فریاد خاموش

حسرت...



هرگز هیچ حسرتی در دنیا
اینچنین یکجا جمع نمی شود
که در این سه واژه کوتاه
او دوستم ندارد....


نرگس..

...Ok honey


روزهای بی شماری را در انتظار آمدنت بسر بردم ..

شبی هم تو در حسرت کام گرفتن از من بسر ببر ...



فریاد خاموش