این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

نوازش

 

به خدا گفتم :
- میشه لمست کنم ؟
هوا ابری شد و
بارون گرفت ...

...


 خدا جون , گرمی دست آدما , دروغیه
خدا جون , چشمای من , اسیر این شلوغیه
خدا جون , رنگو  وارنگن آدما , جور  واجورن
خدا جون , قولای این آدما کشک و دوغیه
من می خوام , دست نوازش بکشی روی سرم
من می خوام ترانه هاتو بشنوه , گوش کرم
خدا جون می خوام یه عاشقی باشم برای تو
که تو دستامو بگیری که دیگه هیچ جا نرم
خدا جون من پر از اشتباهمو و پر از بدی
چرا پس راه درستو , تو نشونم نمی دی ؟
خدا جون , گم شدم اینجا , نکنه ندیدمت ؟
آخ خدا جون , من  دارم میشم شبیه خط خطی
من دارم حل میشم اینجا , دارم عادت می کنم
من دارم به هر کسی , عرض ارادت می کنم
این مترسکا دارن ,  قلبمو ,  آتیش می زنن
آره من دارم , همین ها رو زیارت می کنم
خدا جون , نمی کشی دست نوازش رو سرم ؟
پس چرا بهم نمی گی که کنارشون نرم ؟
آخه عشقی  , که دارن این آدما , قلابیه
شایدم گفتی بهم , من نشنیدم , که کرم ...
کاشکی بارون , منو میشستو و میبرد از رو زمین
من می خوام تازه بشم , خب تازگی , یعنی همین
خدا جون , چیز زیادی دارم از شما می خوام ؟
خدا جون , تورو خدا , یه کم با من حرف بزنین ...

 

 

آلبالو

 

پاییز

 

 

برگ زرد٬ به جرم رقص شبانه اش با باد٬
از چشم درخت افتاد
و
پاییز بیرحم به حکم عدم ؛ مبتلایش ساخت...

... عادله

 

 

طعم مردن

 

 - مرگ چه مزه ایه ؟
- مزه یخ میده
- یعنی چی ؟
- یعنی تنت سرد میشه و زبونت بی حس
- درد نداره
- اگه گازش نزنی نه ,
- پس باید چه جوری خوردش ؟
- باید آروم آروم , میکش بزنی
- پس اینایی که یه دفه می میرن چی ؟
- این مدلش درد داره ... خیلی هم درد داره .
- دردش چه طوریه ؟
- مثل درد زنده بودن بعد از مردن اونی که دوستش داری .. فهمیدی ؟
- ... ام ... آره .. راست میگی ... خیلی درد داره .

 

نوشته آلبالو که دلش برای آدمایی که یهویی مردن خیلی غصه داره .

 


 

کاش

ای کاش همه مرغهای ماهیخوار  مرغ عشق می شدن،

تا ماهیها یک بار با خیال راحت خوابشون ببره، یک بار بتونن خواب ببینن.

ای کاش خوابهام رویا نبود، واقعیت بود

ای کاش تو  یه رؤیا بودی، و نه واقعیت

ای کاش...

...

و ای کاش ایدز با دواگلی درمون می شد!

نوشته پسرک تنها که ای کاش پیام بهداشتیش رو چن روز زودتر می داد.

دوس دارم ...

 

من بخار روی شیشه اتاقو دوس دارم
دم صبح صدای قارقار کلاغو دوس دارم
دونه های قرمزش یخ زده طفلکی ولی
من درخت آلبالوی توی باغو دوس دارم ...

نوشته آلبالو برای تموم  آلبالوهای تنهای یخ زده توی تموم باغ های دنیا ...

 

 

...

 

چرخ ِ فلک می چرخد

می چرخد

می چرخد...

سر من گیج می رود

گیج می رود

گیج...

گ ...

ی..

ج.

 

 

نوشته عادله

 

 

 

پروانگی

 

من و تنهایی ام
با تارهای  نازک و سفید رویاهایمان
پیله ای تنیدیم
به آرزوی یکی شدنمان در قالب پروانه ای با بالهای رنگارنگ
به شوق پریدنمان در آسمان آبی آرزو
ناغافل از آنکه
دستی پیله مان را
از شاخه خشک زندگی خواهد چید
و در آب های جوشان حقیقت خواهد جوشاند
از ما هیچ نخواهد ماند
جز تارهای نازک و سفید رویاهامان
که تار و پود پارچه ای رنگی خواهد شد
آویخته بر دیوار خاطرات آیندگان .


نوشته آلبالو و تنهایی اش .