این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

Diabol Project

 

برو از پیشم
دیگه نمی خوام ببینمت
ولی نه به این خاطر که تمامِ مدتی که پیشم بودی ،منو ندیدی
برو از اینجا،
نه به این دلیل که توی این یه سال دوستم نداشتی
برو
فقط بخاطر اون دلیل لعنتیت که باعث شده الان دوستم داشته باشی
برای همیشه از پیشم برو

(اگه از این اخلاقها نداشتم که پسرک تنها نبودم)

 

 

سادگی

من چه ساده دل به تو بستم
و تو چه ساده دلم را شکستی
سادگی من و تو عجیب شبیه هم است !

نوشته نرگس که افتخار می کنه به اینکه آلبالو برادرشه

 

 

عجیبه !

من چه ساده دل به تو بستم

و تو چه ساده دلم را شکستی

سادگی من و تو عجیب شبیه هم است !

نوشته نرگس که افتخار می کنه به اینکه آلبالو برادرشه .

 

پوزخند

 

 

نمی توانم جلوی لبخند خودم را بگیرم

گاهی خنده بیخ گلویم را می گیرد.

آخرش هیچ کس نفهمید ناخوشی من چیست

همه گول خوردند! ..

 

نوشته صادق هدایت

انتخاب از : آلبالو

اشک

 

داری گریه می کنی عزیزم؟
- من؟ نه!
پس چرا چِشات پرِ اشکه؟
- آها اینارو می گی؟! نه بابا مالِ پیازه!!
پس کو پیازش؟
- پیاز؟! کدوم پیاز؟؟!! من گفتم پیاز؟
آره فکر کنم!
- آها. نه ! هوا گرمه چشمام عرق کرده!!
آره. هوا که خیلی گرمه!

- نوشته پسرک تنها  همراه با یه عالمه تبریک بخاطر عید

 

 

تمرکز

 

عشق نور است
عقل ذره بین
من از این می ترسم که عشقم
تنت را بسوزاند
وقتی مدام به تو فکر می کنم ...


* آلبالو

Merry Christmas

 

تو زندگیمو به لجن کشیدی
همیشه برای یه لقمه غذا باید زبونم دراز باشه
از صبح تا شب غُرغُر می کنم
چون
تو منو یه قورباغه آفریدی خدا!

پسرک تنها (دور از جون!)