این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

8 سالگی

تولد 8 سالگی "این چند نفر" امسال هم در کمال سکوت و بدون هیچ مهمان و میزبانی برگزار شد.


به امید اینکه "این چند نفر" دوباره بهمان روزهای خوش گذشته برگرده....






پ.ن: پاک کردن نوشته های فریاد خاموش، شاید بدترین اتفاق برای "این چند نفر" در سال گذشته بود. 

نظرات 7 + ارسال نظر
سجاد یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ب.ظ http://30bux.mihanblog.com/

سلام دوست عزیز
دوست داری از طریق اینترنت حقوقی ماهیانه داشته باشی .دوست داری وبلاگ شما امارش منفجر بشه همه این ها در وبلاگ ما هست .
دوستان عزیز هر کی دوست دار با ما تبادل لینک کنه مارا با نام معرفی سایت های کسب در آمد لینک کنه وبعد در قسمت ارسال پیوند روزانه به ما خبر بده

فریادی همیشه خاموش دوشنبه 25 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:15 ق.ظ http://albaloo.blogsky.com

هشتمین سال ایجاد این وبلاگ و نوشتن خودم در اون رو به خودم و همه همیاران تبریک میگم.تقاضا دارم هرکسی که میتونه ، منو به خونه خودم دوباره برگردونه..

بادبانها سه‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:23 ق.ظ http://GASTBY.PERSIANBLOG.IR

امروز بعد از مدتها رفتم سراغ وبلاگم که خیلی کم بروزش می کنم ، لینک شما رو دیدم ، مبارکه هشت سالگی وبلاگتون خوبه که هنوز ادامه می دین

یاسمن پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 05:45 ق.ظ

باورم نمیشه ٫ شما هنوز این وبلاگ رو دارید؟؟؟؟ من بار اولی که اومدم اینجا ۷ سال پیش بود ٫ امشب از سر بی خوابی رفتم گوگل سرچتون کردم و واقعا خوشحالم که سالگرده ۸ سالگیتون رو دیدم ٫ اون زمان تنها وبلاگی بود که قابل خوندن بود من هم یه دختر ۲۰ ساله بودم که نوشته هاتون تحت تاثیر می ذاشت منو :دی
سپاس فراوان به خاطر نوستالژیک و یادآوریه خاطراتی که شاید گاهی هراز گاهی سایه هاش به سراغم بیاد
هر چند تایی که هستید ٫پایدار و برقرار یاشید تا همیشه

فرزاد پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ق.ظ

از سالهای دوره دانشجویی آلبالو رو پیدا کرده بودم و بعدش این چند نفر رو!

الان منم میتونم بگم 8 ساله با آلبالو، این چند نفر، آلوچه و ... هستم. حس مشترک تنهایی و درام نوشته ها با فضای زندگی من همخوانی داشته و داره و از خوندن مطالب شما همیشه لذت بردم و میبرم.

پایدار بودن و پشتکار داشتن شما برام خیلی ارزش داره. اینم بگم تنها بلاگی که میخونم خانواده بلاگ های شماست و نه هیچ بلاگ دیگه ای !

از صمیم قلب تبریک میگم

دکتر پرتقالی جمعه 29 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:11 ب.ظ http://dr-orange.blogfa.com

تولد ۸ سالگی خودگشودگی ات مبارک

آلبالو شنبه 30 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:49 ق.ظ

عادله عزیز ،
ممنونم از اینکه هم کیک تولد رو خودت درست کردی هم شمع هاشو روشن کردی
نوشته های فریاد خاموش پاک نشده
من بعد از مدتها وارد بخش مدیریت شدم ،
کس دیگه ای دسترسی به کنترل پنل وبلاگ نداره
احتمالا یه مشکل دیگه است
...
تولد این چند نفر به این چند نفر و همه، همراهانش مبارک
هشت سال زمان کمی نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد