این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

Justice

    

جایی بودم که در چهره ی تو...روی ماه خداوند را دیدم...که با خشم مرا نگاه میکرد... 

سرد و بی روح تر از موجودی که بتواند درون کالبد آدمی بدمد...

و برای سخن گفتن من تنها نیاز به یک کلمه بود ..امشب کلمه ام را باران برد .... 

من عاشق باران بودم....... 

امشب .......

نظرات 5 + ارسال نظر
فرنوش پنج‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 06:51 ب.ظ http://www.ehsasat.com

سلام .فرنوش هستم از وبسایت احساسات دات کام ! اگه عزیزی رو دارین که می خواین صداتونو به گوشش برسونید بیاید سایت ما . در ضمن می تونید به گمشده هاتون از سایت ما پیام بدین . برای وبلاگتون هم ابزار های جدید و بی همتا آماده کردیم . قربان شما - فرنوش

[ بدون نام ] یکشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 07:50 ب.ظ

چرا انقدر کم کار؟؟!!

هفت اقلیم پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:28 ق.ظ http://www.bta.blogfa.com

سلام و درود .

خیلی وقت پیش اومدم و ...

امروز دوباره توی زمانگردی هام بهتون رسیدم . عاشقان باران

و زندگی و عشق ُ به امید زیباترین سرود دلنشین صداقتها

که از قلمهای مهربانتان بر کاغذ ببارد و به دلهایش بنشیند

.
پیروز باشید .

یا حق ./

کلک شید شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:08 ب.ظ http://hoorshid.blogsky.com

سلام
چرا این قدر کم؟
فریاد خاموش؟آلبالو ؟ورونیکا؟؟

عالی بود سهند جان
چه خوب که شما می نویسید لااقل

[ بدون نام ] چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 ق.ظ

UP DATE PLEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASEEEEEEEEEEEE

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد