این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

.. U came So late hunny



امشب شب خاطره انگیزی است برای من ..
آخر امشب عشق تازه ام  تا خود صبح برایم لالایی خواهد خواند ..

تا خود صبح ..



فریاد خاموش
نظرات 5 + ارسال نظر
آلبالو جمعه 25 دی‌ماه سال 1383 ساعت 08:46 ب.ظ

و صبح تو برای عشق تازه تری خواهی خواهد ... تا شب

کاترین شنبه 26 دی‌ماه سال 1383 ساعت 12:32 ق.ظ

بعد یه یلدا ظلمانی سزوار یه طلوع روشنی

شادونه شنبه 26 دی‌ماه سال 1383 ساعت 05:55 ب.ظ

خیلی خوبه... بهترم میشه...هیع!

شیما یکشنبه 27 دی‌ماه سال 1383 ساعت 09:46 ب.ظ http://royahayeabi.persianblog.com

همیشه فکر می کردم خیلی بدبینی....حتی گاهی فکر می کردم بدبین تر از تو کسی نیست....اما حالا خودم بدتر شدم همه چیز به نظرم زشت و مسخره میاد فکر می کنم اطرفیانم جز دروغ گفتن به هم کار دیگه ای بلد نیستند......همه عمرم فقط به خودم دروغ گفتم که دنیا و آدماش رو رنگی ببینم حالا که دنیا و آدما رو همون طور که هستن می بینم فکر می کنم بدبین شدم........واقعیت ها اینقدر زشت هستند که واقع بینی می شه بد بینی.......امیدوارم عشق تازه ات لایق عشقت باشه......فقط به قیمت عشق و دوستی به هم دروغ نگید.....شاد باشید

ارش دوشنبه 18 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:07 ق.ظ

خوب منم برای همینه که انقدر عشق رو دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد