این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

تداعی

احساس خوب مسخره ای بهت دارم
مسخره، شبیه لجن دیشبی
خوب، 
اما نه به خوبی اونی که میونه لایه های فراموشیش پنهونم کرد 

حساب کارتو بکن...

پسرک تنها

 

نظرات 7 + ارسال نظر
سفید چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:25 ب.ظ

به نظر من که همه ی احساساتت قشنگه چه خوب چه مسخره...
اصلا احساس داشتن قشنگه

خوش به حاله...

و چه خوبِ مسخره

دلتنگ چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:53 ب.ظ http://depress.blogfa.com

چه لجن زیبایی! چه حس زیبایی

خوبه
فکر می کردم لجن فقط از دید من زیباس

تندیسه تنهایی پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:29 ق.ظ

چه تهدید آمیز!

باید حساب کارشو می کرد

آلبالو شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:16 ق.ظ

اگه حساب بلد بود که کارش به اینجا نمیکشید :)

دِ همینه دیگه
بایدم بکشه!!!!!!
البته شایدم همچین حساب کتابایی واسه خودش داره و ...!

ساحل سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:47 ب.ظ

از وقتی روانپزشک میخوای بشی متوجه نوشته هات نمیشم فک کنم باید برم پیش یه روانپزشک حتما

بیا پیش خودم خب!

مومو یکشنبه 2 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 10:12 ق.ظ http://www.b-khial.persianblog.com

میون لایه های فراموشی که فراموش میشی چه جوری پنهان شدی؟؟؟؟اگه پنهان شدی پس فراموش نشدی...اصلا فهمیدی چی گفتم؟؟؟خودمم نفهمیدم ........واحساس خوب مسخره...(خوشم اومد جدید بود)

نیلوفرنگی چهارشنبه 19 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 03:35 ق.ظ

دکی تو چرا روز به روز نا مفهوم تر می شی؟!
مو ضوع چیه؟ ما روز به روز خرفت تر و تعطیل تر می شیم یا شما علامت سوال تر؟!

کدوم؟
پ.ن: بد تهدید می کنی دکی! من یمی که حساب کارم رو کردم! چه برسه به یاروو!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد