این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

.. again plz


دوباره نگاهت می کنم ..
تو همچنان می گریی
و من همچنان نگاهت می کنم ..
ایستاده ام و نگاهت می کنم ..
بی تفاوت..
سرد مثل سنگ ..
..
نمی دانم چرا به یاد آن روز می افتم ..
من می گریستم به پایت
و تو
می خندیدی ..
..
دوباره نگاهت می کنم ..
ناخود آگاه زهرخندی به روی لبانم می نشیند ..



فریاد خاموش


*
خوشحالم که چیزی نزدیک به دو سال از همکاری من و آلبالو می گذرد و اینکه دوباره فرصت
نوشتن در اینجا را یافتم
*

نظرات 11 + ارسال نظر
حاجیه جمعه 8 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 09:36 ق.ظ http://hajieh.blogsky.com

سلام
تولد دو سالگی وبلاگتون مبارک باشه ...

من جمعه 8 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 10:53 ق.ظ http://pardismadhouse.blogsky.com

با یه آلبالوی دیگه اشتباهت گرفتم ولی خوب تو هم همون قدر خوشمزه ای!

پسرک تنها جمعه 8 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:31 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

و من هنوز دنبال اون کسی می گردم که به ما یاد داد چیارو فراموش کنیم و چیارو هرگز از یاد نبریم

چند روز پیش یه ورقی زدم کل این وبلاگو دوباره
همه خاطره هاش دوباره برام زنده شد
و از خودم پرسیدم چرا فریاد خاموش چند وقته که خاموشتر شده؟
خوشحالم که روشن شدی

شیما جمعه 8 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 07:46 ب.ظ http://sokoot-hayahoo.blogsky.com

سلام
فقط می تونم بگم خوشحالم که برگشتی!

آرام... شنبه 9 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 12:33 ق.ظ

سلام...تولدتون مبارک...
من خیلی وبلاگتون رو دوست دارم...نوشته هاتونو می خونم..
مطمئن باشید آدمای بی صدا زیادن که نوشته های پر قشنگتونو می خونن.زود زود بنویسید.
موفق باشی!

[ بدون نام ] شنبه 9 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 02:01 ب.ظ

نمیدونم چرا همیشه دلم میخواس منم با شما ها این جا مینوشتم ولی نمیدونم چرا هیچوقت نشد...مهم نیس...

آلبالو شنبه 9 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 04:30 ب.ظ

به به .... مگه از این بهترم میشه که یه دوست دوباره برگرده به خونه خودش ؟ واقعا بهتر از این نمیشه .. ممنونم .... خیلی خوشحالم کردی دوست قدیمی من ... قدمت رو روی چشمم گذاشتی .... امیدوارم گذشت زمون حال و روز دلتو بهتر از همیشه کرده باشه ... موفقیت تو توی زندگی آرزوی من و همه بچه هاست .... منتظر نوشته های قشنگت هستم ... خوندن نوشته های تو به من الهام میده .. برای نوشتن و زندگی کردن ...

آرش یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 06:45 ب.ظ

اینو هستم این وبلاگ بدون تو اصلن جواب نمی ده.

امید دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 08:30 ب.ظ http://www.omideasemani.persianblog.com

سلام دوست خوبم .. من ما رو حسابی فراموش کردی .. حتی یه سر هم به ما نمیزنی .. ما هم از اون بی معرفتا بودیم که یه مدت اومدیم اینجا نوشتیم و رفتیم . حالا هم که ازت دعوت میکنیم بیا پیشم نمیای که هیچ .. بعدشم میگم بذار دوباره اینجا بنویسم .. اصلا تحویل نمیگیری .. من زمانی اینجا مینوشتم که تکیلا و کله خر و همین فریاد خاموش هم بودن .. اما ما رو حسابی فراموش کردید .. منتظر جوابت هستم .. خیلی دلم میخواد به دنیای این چند نفر بر گردم ..

شاهین دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1384 ساعت 11:09 ب.ظ http://rainysea.com

تبریک من رو هم پذیرا باشید

ارش سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:08 ب.ظ

و این برگشتنت عمریست همه را به حسرت وا داشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد