این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

..Like a fish out of air

دری که باز می شود  

نگاهی که لبریز می شود

و دستی که مرا به سوی خود می خواند .. 

آری، خوب می شناسمش

همان در است 

 و همان نگاه .. 

اما من  

همه را رد می کنم

   گفته بودمت که من گدای عشق نیستم .. 

 

 

* توضیحات در بخش نظرات

نظرات 6 + ارسال نظر
فریادخاموش پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:50 ب.ظ

چقدر زود می گذرند این روزها و من که تازه فهمیده ام که آخر سال هم دیگر دارد می رسد و من مانده ام و نوشته ای نانوشته ..
و چقدر سخت است برایم اگر که حاصلش نانوشته ای باشد نوشته ..

مریم پنج‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 08:59 ب.ظ http://www.nirvanatrance.blogsky.com

معتقدم وقتی ضعیف باشم عشق رو گدایی می کنم .
چه بد بود ماه های گذشته که ضعیف بودم ...

ورونیکا جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 01:05 ق.ظ http://veronika .blogsky.com

من آن گلبرگ مغرورم که می میرم ز بی آبی
ولی با خفت و خواری پی شبنم نمی گردم ...

الیزا جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 07:55 ب.ظ

درسته که گدای عشق نیستم؛اما میزبان خوبی هم برای گدایان نیستم...میبینی؟؟وضع من به مراتب از تو بد بدتره!!!

مهین شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:07 ق.ظ http://hoorane.blogfa.com

من بی اجازه لینکتون کردم
البته........................................
قبلا از ورونیکا جونم این اجازه رو گرفتم
اما یه چیز دیگه
اونم اینکه همه ما یه روزی حالا یا با عشق یا باخفت یا از روی اجبار
عشق و گدایی میکنیم
اگه کردی صاف وایسا بگو گدایی کردم
اگه نکردی
منتظر باش خیلی طول نمیکشه

بهانه یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:06 ق.ظ

..........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد