این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

?Not enough

 نگاهش می گوید : بزن ..محکم هم بزن .. 

نگاهش می کنم .. 

من که سالهاست شلاقم را آویخته ام دیگر ..

نظرات 7 + ارسال نظر
علی شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:54 ب.ظ

خوشا به حالت که شلاق داشتی تا کنار بگذاری. امیدوارم هیچ کس توی دنیا مثل من نباشه که فقط شلاق بخوره و هیچ کاری نتونه انجام بده. فریاد خاموش فقط ادامه بده

بهانه یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:40 ق.ظ

نگاهش میکنم...
ضربه های قدیمی.. هنوز می سوزد و می سوزاندم
نگاهم می کند ..بی ضربه ای..نگاهش می سوزد و می سوزاندم
هنوز هم حتی وقتی با محبت و عشق روبروی هم می نشینیم.ته نگاه عاشقش ضربه ای هست..
نگاهش میکنم:بزن..محکم هم....

[ بدون نام ] یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:56 ق.ظ

از این حالا و هوا ی زدن بیا بیرون
خواهش می کنم
اینهمه مطلب قشنگ
کسی که خدا موهبت نوشتنو براش هدیه کرده
باید قدر بدونه
بذار نوشته هات تصلای زخم خورده ها باشه

[ بدون نام ] یکشنبه 11 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:58 ق.ظ

من منتظر یه مطلب زیبا ازت هستم
برای نوشتن با روحت چلنج نکن
همراهی کن

UnSpoken Dream پنج‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:43 ب.ظ http://unspokendream.persianblog.ir

اگر خودش شلاق را به دستت بدهد چه! می زنی؟

خورشید جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:08 ب.ظ http://s7e7v7e7n.persianblog.ir

سلام
چرا وبلاگتون و آپ نمیکنید؟

نیلوفر چهارشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:36 ب.ظ

لباس چرمیاتو چکار کردی ؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد