این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

!..Heyy Spring!Happy Birthday To You

  

 

مدتیه نشستم و به عقربه های ساعت چشم دوختم

دارم به این فکر می کنم که چطور تند و تند دارن حرکت می کنن 

و  چطور تا چند لحظه دیگه می خواد یه سال دیگه 

 از زندگی من و تو و بقیه رقم بخوره.

چشمامو هم که ازشون بر دارم اونها بازم کار خودشونو می کنن و 

 تند و تند حرکت می کنن .. 

شاید اگرکمی گوشهامو تیز کنم بتونم صدای تیک تاکشونو هم 

 بشنوم که حسابی به نفس نفس افتادن.. 

بهرحال سالی دیگر هم گذشت .. و برای من خوبتر و معمولی تر از سالهای دیگه

لااقل به یه دلیل ساده و  

اون هم اینکه تونستم تمام نیمه دوم سال رو بدون وقفه در اینجا بنویسم . 

عقربه ها میگن که دیگه خیلی چیزی نمونده .. پس فقط می تونم واسه همه 

 ارزو کنم که تاریکی و سیاهی از وجود همه ما دور بشه و  

عشق و محبت به خوبیها وجودمون رو فرا بگیره

 و به امید همراهی همه شما و بقیه دوستان در سالهای آینده ..

 

سال نو مبارک

نظرات 20 + ارسال نظر
فریادخاموش شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 09:52 ق.ظ

و در مورد وبلاگ خودم باید بگم که راستش با دیدن این همه سرسبزی بهار نتونستم واسه گذاشتن نوشته ای که آماده کرده بودم با خودم کنار بیام.می خوام یه چیز دیگه بذارم که با حال و هوای این روزها هم سازگارتر باشه..نخواستم سال جدید رو واسه دیگران با تلخی وجودم آغازگر باشم ..

الیزا شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:34 ق.ظ

دوست عزیز سال نو مبارک.

[ بدون نام ] یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:00 ق.ظ

وای خدای من باورم نمی شه اینو تو نوشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بهار تو هم مبارککککککک خیلی خوشحالمون کردی

مریم یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:51 ب.ظ http://www.nirvanatrance.blogsky.com

سال خوبی داشته باشید .

ویروس یکشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:48 ب.ظ http://DataBus.Persianblog.ir

فرا رسیدن نوروز باستانی، یادآور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم بر همه ایرانیان پاک پندار، راست گفتار و نیک کردار خجسته باد. (فرا رسیدن سال نو و بهار 88 بر شما مبارک باد)

والریا دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:43 ق.ظ

خوشحالم که روحیهء خوبی داری. و آروم به نظر میای...این خودش یه عالمه ست...
سال نوت مبارک :)

شیما سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:21 ق.ظ http://sokoot-hayahoo.blogsky.com

چه متفاوت!!!!
سال نو مبارک،انشاالله سالی سرشار از موفقیت داشته باشی...

بهانه سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:51 ب.ظ

زمان ...

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:25 ب.ظ

این متن زیبای تبریک : پاسخ به انتظار من برای خواندن یه مطلب زیبا مثل درون زیبای خودتان بود .
سال - روز و لحظه های نابی را برای همه شما چند نفر
( فریاد خاموش - آلبالو - ورونیکا و...) و دوستان عزیزتون از خدا تمنا دارم .

ورونیکا شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:26 ق.ظ http://veronika .blogsky.com

منم سال نو رو از صمیم قلب بهتون تبریک می گم .
متن تبریکتون خیلی زیبا بود و به دلم نشست .
منم موقع سال تحویل تنها تو اتاقم بودم و با شروع سال کلی گریه گردم ...نمی دونم سال که نو می شه تو همون لحظه سال تحویل دلم می لرزه و بغضم می شکنه ...

سال خوب و سراسر شادی براتون آرزو مندم

نیلوفر سه‌شنبه 11 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:20 ق.ظ

انگار عادت کردیم به نوشته های تلخت...
این یکی خیلی غریب بود...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 07:25 ق.ظ

میشه یکی به من بگه آدرس وبلاگ شخصیتون چیه من تازه واردم و علاقه مند به خواندن نوشته های شما

مینا شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:19 ب.ظ

بابا آپدیت کنید دیگهههههههههههههههههههههههه

مینا شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:21 ب.ظ

تازه ُ یه انتقاد چرا جواب کامنتهارو نمیدین؟؟ مثلا من آدرس وبلاگ پسرک تنها و فریاد خاموش و خواسته بودم ولی هیچ کس چیزی بهم نگفت....

[ بدون نام ] دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:56 ق.ظ

fariadekhamoosh.persianblog.ir

مینا دوشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:42 ق.ظ

مرسی ولی این که خیلی وقته آپ نشده..

شیما سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:03 ب.ظ http://sokoot-hayahoo.blogsky.com

اینجا چرا آپ نمی شه؟!

پارمیدا پنج‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:37 ب.ظ

فریاد خاموش میشه بگی جدیدا مطالبتو کجا مینویسی؟وبلاگت که خیلی قدیمیه!!!

مالک آلبالو یکشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:48 ب.ظ http://marand-avr.mihanblog.com

عید همگی شما مبارک ...... از وبلاگ شما هم خیلی خوشم اومد هم سادست هم پر محتوا.....

leyla دوشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:43 ب.ظ

kash az doostaye ghadimitoonam yadi mikardin. kasae ke ghablana az doostaye shoma boodan, mesle shoma mineveshtan ama hala...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد