این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

به یاد صبحهای نیامده ..

 

حالا از من گفتن بود .. 

نه اینکه فردا صبح مثل آن روز صبحی که نمی دانم اداره  ات بود یا جای دیگرت   

که دیر شده بود و توهراسناک و با موهای وزکرده همچون آن دختر کولی آواره   

 که هیچگاه اسمش یادم نماند و تو اسمش را گذاشته بودی دخترسبزه قبا  

از جایت بپری و چشمان ورم کرده ات را به من بدوزی و بپرسی یعنی تمام ؟ و من 

 مجبور شوم یاد آوریت کنم که خیلی وقت است که  تمام شده  و  

 تو ساعتت را مدتهاست که کوک نکرده ای..

نظرات 1 + ارسال نظر
نی لوفر جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:00 ب.ظ

من مدتهاست به فراموش کردن بد جوری عادت کردم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد