این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

!u shoot from the hip again

 

دیشب از صمیم قلب عاشقت بودم  

و امروز تنفر از تو وجودم را گرفته .. 

عجب احساس عمیقی که بتو دارم من!

نظرات 10 + ارسال نظر
فریادخاموش جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:35 ب.ظ

عجب احساس عمیقی که به نوشته هایم دارید شما..!
روزی دویست بازدید و همین تعداد نظر؟!

jini جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:34 ب.ظ

me3 hamishe ghashang!! kheili ravo0n minevisi tori k vaghti matno adam mikho0ne mahso0resh mishe!
hamshe ghalamet ravo0n bashe!

والریا جمعه 27 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:42 ب.ظ

شاید مث من فکر می کنن نمی تونن احساسشونو بگن...ها؟؟

jini شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 12:42 ق.ظ

والریا چرا دیگه نمی نویسی؟!:(

والریا شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:03 ق.ظ

والریا خسته٬ والریا تنها٬...والریا تنبل!!...
والریا شرمنده...
...
...

nikarta شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:27 ق.ظ

عجب احساس عمیقی داری تو به نظرات و ما نمیدونستیم چیه بابا؟؟؟؟هر دفعه که به آدم نمیگن خوب مینویسی. آخه گفتیم اعصاب مصاب نداری هی تکرار کنیم می زنی فکو میاری پایینD: نگران نباش بد که شد بهت خبر میدیم (-; ولی از شوخی گذشته معذرت.من خودم از کسایی بودم که میخوندم و کامنت نمی ذاشتم چون فکر میکردم مهم نیست برات از این به بعد برات میریم تو کار mesmerize شدن و این حرفا :)

jini شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 02:22 ب.ظ

ama man delam baraye neveshte haye in tanbale khaste tang shode! hamo0ntor k delam baraye neveshtehaye faryade khamo0sh tang shode bo0d!:((

آلبالو یکشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:17 ق.ظ

از دیشب تا امروز ،
فاصله فرسنگ هاست .

UnSoken Dream دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:48 ب.ظ http://unspokendream.persianblog.ir

جریانه همون سکه هس که وقتی می اندازیش بالا تا برسه پایین هراز بار این ور و اون ور میشه!

[ بدون نام ] چهارشنبه 1 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:58 ق.ظ

عاشق دیروز
متنفر امروز
..

دیگه حرفی واسه گفتن نمی مونه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد