این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

..lo lo love

 

سرم را آرام کنار گوشش می آورم  

و برای هزارمین بار زمزمه میکنم آن واژگان جادویی را

 ـ  دوستت دارم.. 

   لبم به زهرخندی می نشیند ناخواسته

آخر تا به کی ..  

    درمانده ام دیگر از فریبکاری..

نظرات 5 + ارسال نظر
فریادخاموش دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:06 ب.ظ

امشب عجیب دلم هوای زمزمه ای دوباره دارد ..

مینا دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:26 ب.ظ

چقدر الان احتیاج دارم به کسی که از اعماق وجودم بهش بگم دوست دارم.......

ورونیکا دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:45 ب.ظ http://veronika.blogsky.com

واقعا هم یه جمله جادوییه این جمله...

رز آبی چهارشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 01:05 ب.ظ http://justbluerose.persianblog.ir

کسی هست معنی این جمله رو بدونه ؟؟؟
من معنیشو نمیدونم !

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:49 ب.ظ

roozi ke in jomlaro gofti va jaye labkhande talkh ashk tuye cheshmet halghe zad o delet larzid : dige farib nist . ghashangtarin jomle tekrarist ke har bar ye mani mide

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد