این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

!We are all in the same boat

 

لعنت به این مرد ایرانی 

 که روی فاحشه هایی که با آنها می خوابد هم  تعصب دارد ..

نظرات 6 + ارسال نظر
ستاره شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 05:12 ب.ظ http://set4re.blogfa.com

سلام...
اگه بنده ی حقیر و قابل میدونین دوست دارم تو جمعتون نوشته هایی داشته باشم ..
البته آلبالو فک کنم من و به خاطر بیاری من ستاره ی شرقیم وبلاگ قبلم و دلیت کردم خواننده قدیمی هستم درست یادم هست که با خودند چشم عسلی عاشقه نوشته هایت شدم. به هر حال بهم خبر بدین تو بلاگ جدیدم

jini شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 06:56 ب.ظ

ay gofi!!!!

سهند یکشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 08:41 ب.ظ http://albaloo.blogsky.com/

دلتنگم میکرد...
لعنت به من..

مینا دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 11:49 ق.ظ

خونه تکونی کردین؟؟ مبارکه قشنگ شده

ورونیکا دوشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 04:47 ب.ظ

جدی ؟!
نمی دونستم !

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:59 ب.ظ

Ta`sob nist .
Filme

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد