این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

یک عاشقانهء آرام


مثل آسمان می مانی
دوستت دارم اما نمی توانم داشته باشمت ،
خورشید نگاهت می سوازندم و خیال ماهت آرامم می کند ،
ستارگان وسوسه ات چشمک زنان مرا به سویت می خوانند و ابرهای سیاه خشمت مرا با رعدهای عصیانت از خویش میرانندم ،
بر من گسترده ای و در تو گم گشته ام ،
باران غصه هایت بی تابم می کند و نسیم نیمروزت به خواب می کشاندم ،
وصل تو پرواز من است در میانهء خوابم ، پرواز برای فتح تو
و تو تسلیم منی ، بالهای خیالم گسترده تر از توست و تو وسیع تر از نیاز من ،
بیداری ام را نخواه وقتی درآن امیدی برای رسیدن به تو نیست ،
مرا به خود بخوان با چشم های خواب آلوده ام ،
بگذار تو همیشه آسمان من باشی و من تنها پرندهء عاشقت ...




نظرات 16 + ارسال نظر
نیاز جمعه 31 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 ق.ظ

آقای آلبالو بسیار زیبا بود و با احساس .یک عاشقانه ی ارام واقعی ولی من درکی از نتوانستن و نرسیدن ندارم. چون اعتقاد دارم عشق قادر است کوهها راجابجا کند(آن هم عشقی که شما توصیف کردید که مطمئنا انرا تجربه کرده اید که به این زیبایی بیانش کردید. ) این نه شعار که تجربه عمری ست که از خدا گرفته ام. من فقط یک نظر دارم و آن تسلیم شدن شماست. هر چیز ارزشمندی بهایی دارد پس برای داشتن قدرتمندترین انرژی هستی باید بهایش را پرداخت که خالی از رنج و زحمت نیست . پاینده باشید

ویروس شنبه 1 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:11 ق.ظ http://DataBus.Persianblog.ir

«نفی» --- یوشیا رویس، در لحظه ی مرگ ِ کسی که برایش بسیار عزیز بود، این واژه ها را نوشت: «ما می میریم. اما تو می مانی. ابدیت از آن توست. و در ابدیت، هم چون تقاطعی بی اهمیت در این جهان ِ واقعیت ها به یاد نمی آییم. بلکه همچون برگ های سبزی خواهیم بود که در یک لحظه ی ویژه، در شاخه های درخت زندگی جوانه خواهند زد. این برگ ها از درخت سقوط می کنند، اما به فراموشی سپرده نمی شوند، چون تو همواره خود را در میان آن ها به یاد خواهی آورد. --- پائولو کوئیلو (دومین مکتوب)

داود دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:36 ق.ظ http://www.12rokh.blogfa.com

کاش عاشقانه ات آرام نبود!

ورونیکا دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:57 ب.ظ

زیبا ...عمیق...و حزن انگیز...

ورونیکا دوشنبه 3 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:58 ب.ظ

همراه با استعاره های فوق العاده

Bita* سه‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:53 ق.ظ

خیلی قشنگ بود واقعا
آسمون با تمام وسعتش یه لحظه تو خیال و آرزوی یه پرنده
کاش همیشه آسمون آروم بود

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:37 ب.ظ

Cheghadr avaz shosdi!!!!!
Chera onvaght????
Rastesho bekhay dg neveshtehat behem aramesh nemidan!
Mishe 1 postam shode mesle ghablana benevisi?
Mamnonet misham!

[ بدون نام ] چهارشنبه 5 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 11:40 ب.ظ

Rasti vaghti hese neveshtano nadari che esrari be nerveshtan dari????

خاطره پنج‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:00 ق.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

از این جمله بیشتر خوشم آمد
وصل تو پرواز من است پرواز برای فتح تو
خیلی پر معنی بود

فرناز جمعه 7 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:26 ب.ظ http://www.2288.blogfa.com

کوه ها با هم اند و تنهایند...

همچون ما با همان تنهایان..

به روزم ومنتظر

سمیرا سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:20 ق.ظ

عالی بود

سارا سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:45 ق.ظ

:) مثل آسمان میمانی !

پروانه سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:07 ق.ظ

من در این کلبه خوشم
تو در آن اوج که هستی خوش باش
من به یاد تو خوشم
تو به یاد هر که هستی خوش باش

شاهین پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:07 ب.ظ http://www.sim0rgh.blogfa.com

دیروز
هنوز بود
و ما
در اندیشه امروز
فرداها را پشت سر گذاشته ایم
و دریغ
که هنوز دریغ می خوریم
که چرا
هنوز نمی آید
آن گاه
در انتظار رسیدنِ هنوز
به انتظار فردا می مانیم
و هیچ گاه درنمی یابیم
که کِی
قصه
پیش از رسیدنِ هنوز
تمام شده است

اینجا میتونه یه خونه باشه شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:27 ب.ظ http://bluetooth-version.blogfa.com/

هر جا که باشم آسمان ماله من است

[ بدون نام ] دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 12:43 ب.ظ

اگر کسی مثل آسمون بزرگ باشه هیچ وقت نمی ذاره یکی حسرته نداشتنشو بخوره. آسمونو ببین که چه طور آغوششو گشوده و اجازه میده تا هر چقدر که می خوای تا هر ککجا که می تونی نگاش کنی . دعا کنیم برای هم که آسمونی باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد