این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

رفیق نیمه راه من




رفیق راهی و از نیمه راه می گویی
وداع با من بی تکیه گاه می گویی
میان این همه آدم ، میان این همه اسم
همیشه نام مرا اشتباه می گویی
به اعتبار چه آیینه ای عزیز دلم
به هرکه میرسی از اشک و آه می گویی
دلم به نیم نگاهی خوش اما تو
به این ملامت سنگین ، نگاه می گویی ؟!
هنوز حوصله عشق در رگم جاریست
نمرده ام که غمت را به ماه می گویی ...

نظرات 4 + ارسال نظر
هلو خانم چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:54 ق.ظ http://www.holo0.blogsky.com/

سلام وبلاگ خوبی داری...موفق باشی...

*+سارا+* چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 02:39 ق.ظ

آخیییییییییییی....الهی بگردم چه دلشم پره...

همسایه دیوار به دیوار چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:18 ب.ظ

سلام، وبتون خیلی قشنگه (می‌دونم به خاطر نظر من هم که شده به وبلاگ‌نویسی ادامه می‌دید)

م ن ت ق د چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:25 ب.ظ

ای کاش نام شاعر رو هم ذکر میکردید :
حامد اینه وند
تا حقی ضایع نشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد