این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

* آدما




آدما ساکت و آدما غریب
پازلای تیکه تیکه و عجیب
آدما رنگ و وارنگ و جور واجور
آدما آهنی از جنس غرور
نمیشه صورتا رو نوشت و خوند
نمیشه بگی که کی موند و نموند
همه شون علامت سئوالی ان
آدما یه جور فضای خالی ان
خوب و بد ، خوبتر و بدتر ندارن
بینشون اول و آخر ندارن
نمیشه شناختشون با یک نگاه
یکیشون دزده یکی رفیق راه
آدما ، آخ آدمای شکلکی
شکلکای خوشگل دروغکی
کاش انار دلشون دیده میشد
راستا و دروغا فهمیده میشد
آدما ساکت و آدما غریب
پازلای تیکه تیکه و عجیب
آدما رنگ و وارنگ و جور واجور
آدما ؛ سنگی و سرد و پرغرور
نظرات 15 + ارسال نظر
*+*+*سارا*+*+*+ جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:56 ب.ظ

:( این آدما هر کدومشون دنیاییه.
شاید یه روز برسه که بشه یه کوچولو شناختشون....شاید

پسرک تنها جمعه 16 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:12 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

عجب جونورایی هستن آدما!

سپیده شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:29 ق.ظ http://gomshodegan.blgosky.com

ما آدم‌ها همه‌مون غروریم و خودخواهی...
تا دلمون بخواد افه‌ی مرام می‌ذاریم ولی عمرا ذره‌ای حاضر به گذشت به خاطر هم باشیم...
حرف زیاد می‌زنیم...
(باز من با دل پر اومدم اینجا! آلبالو کی دلم خالی می‌شه؟!!)

[ بدون نام ] شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:57 ق.ظ

موافقم. موجودات عجیبی هستن این ادما. تمام تلاشمو کردم ولی هنوز نمی دونم شما از چه جنسی. ابی یا سیاه یه رنگ یا جعبه رنگ....

الف.کاف شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:49 ب.ظ http://open-area.blogsky.com

سپیده.. مادر.. بیا اون ور کارت دارم...
. . .

تو رو خدا ببخشید مزاحم شدیم آقای آلبالو...


سپیده شنبه 17 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ب.ظ

مامان جون خدمت رسیدم٬ توضیحات فرمودم! قانع شده‌اید ایشالا؟!
هرچند شما هم از بقیه‌ی آدم‌های مغرور مستثنی نیستید و لجباز ٬ولی اینجا منظورم تو نبودی! دلم از جای دیگه پر بود! باور کن!

delphica یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:45 ق.ظ http://delphica.persianblog.com

دلم برای اینجا تنگ شده بود ،‌چقدر عنوان وبلاگ غمگین شده ، دلم گرفت :(

علی چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:17 ق.ظ

خسرو سینایی در تبریز

پنجمین نشست "آینه های رو به رو" با حضور خسرو سینایی به نمایش فیلم "گفت و گو با سایه" و پرسش و پاسخ پیرامون این اثر و موضوع "ادبیات در آیینه ی سینما" می پردازد.
این برنامه روز شنبه اول دی ما 86 ساعت 16 در محل سینما قدس تبریز ، از سوی حوزه هنری استان برگزار می شود و حضور در آن برای همه ی علاقه مندان آزاد است./#

ویروس پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:06 ب.ظ http://DataBus.Persianblog.ir

جیک- جیک- جیک- جیک- جیک- جیک- جیک- جیک- ... یه جیک بهش اضافه کن بفرست برای جوجه ی بعدی. (ستاد سرشماری جوجه های آخره پاییز) ---- یلدا مبارک ---- عید سعید قربان مبارک

ناماجعفری شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:06 ب.ظ http://www.koko61.blogfa.com

آسمان که بکوبد سرش را زمین..فکرمی کنی چه اتفاقی می افتد..... آلبالو/ انگورمی شود لهستان

پاهایم شروع می کنند به فراموشی / پروانه ی که درشکمم زندگی می کند

سقط می شود

همیشه فکرمی کردم ستاره ها دکمه های پیراهن دختری هستند

که من عشق تعارفش کرده بودم

باید مواظب باشم/ به راه راست بروم

هدی یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:43 ق.ظ

آلبالو جان تو رو خدا یه خبری از فریاد خاموش بگیر.نگرانشم...

مسیح سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:43 ق.ظ

میگفت:
باران که می آید،
آسفالت که بارانی شد،
سجده کن
خطهای راه راه سفید را ببوس...
و چه زیبا وقتی خودش این کار را میکرد یک بار
خیابان را با رنگ قرمز نقاشی کرد ...

مسیح سه‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:45 ق.ظ

میشه منم تو این چند نفر بنویسم ؟!

مسیح چهارشنبه 5 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:19 ب.ظ

اگر من من بودم
اگر تو تو بودی
هیچگاه زندگی اینگونه دلتنگ نبود

مسیح چهارشنبه 5 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:27 ب.ظ

امشب آسمان پروازم ابریست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد