این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

* دعا





خدای مهربان من ،
نه از تو مال فراوان می خواهم ، که مرا ناخواسته متبکر و مغرور گرداند
نه شادی بی دلیل که چشمانم را به روی حقایق ببندد
و نه از تو خوشبختی می خواهم  ، که می دانم در مسیرم گذاشته ای اگر ، ببینمش
تنها از تو می خواهم که بفهمانی به من " فهمیدن " را
و " درک " کردن را ، که اگر این را بیاموزی ام ،

 حق خدایی را در حقم تمام کرده ای
گرچه گاهی " درد " دارد و گاهی " بغض " و اکثرا "بهت " و بیشتر اوقات " فریاد " اما ،
دنیا را اینگونه می خواهم اگر ببخشانی ام
که اگر قرار باشد بدون " فهمیدن " زندگی کنم ، به خودت قسم ، مرگ گواراتر است بر من ،
خدایا نمی دانی از اینکه گاهی می فهمم که " می فهمم " با تمام " درد " اش چقدر به بنده بودنت می بالم و از داشتن این نعمت " سبکبال " و " خوشنود " می شوم .
طاقتش را دارم معبود من ، دستی بکش بر سرم و نگاهی بینداز بر چشمم
تو " طاقت " و " صبر " را به من بخشیده ای ،
" فهم " و " درک " عمیق را نیز لطفا ، خیلی بیشتر از این ،
بیشتر از اینی که هست ،
به من عطا کن ،
که در این مورد من یک بنده همیشه " زیاده خواهم "
ببخشم یگانه دوست مهربان من
که تو اگر نبودی
آسمان هم در مقابل وسعت تنهایی من ؛ سر به سجده می گذاشت .
دوستت دارم آشنای دیرینه ام
دوستت دارم میزبان فردای من .

نظرات 10 + ارسال نظر
الف.ک یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:03 ق.ظ http://open-area.blogsky.com

آمیــن

سنجاقک یکشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 07:46 ق.ظ

خدایا!
متبرکم گردان
تادرهر اندیشه کلام و عمل
به تو وفادار باشم.
این دنیا هیچ است ...
و تو همه چیز من ... (جی . پی . واسوانی)

*+*+*سارا*+*+* دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:04 ق.ظ

چه خوشکل با خدا جون صحبت کردی....
منم دلم میخواد باهاش حرف بزنم...ولی باهام قهر کرده.
ای بابا....
الهی آمین.

دژاوو دوشنبه 15 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:53 ب.ظ

می شه ؟

خاطره سه‌شنبه 16 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:52 ب.ظ http://khaterehkh.blogsky.com/

انجه از دل برآید بر دل مینشیند
همانند نیایش شما

کافکا چهارشنبه 17 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 11:02 ب.ظ

امشب اینجا خیلی گرمه

مرمر پنج‌شنبه 18 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:36 ق.ظ

:)

ورونیکا شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:44 ق.ظ http://veronika.blogsky.com

دلم هوای خدا رو کرد...بدجور زیاد...

ندا شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 05:34 ق.ظ

دوستت دارم یگانه یار من و بی تابم برای رسیدن به تو پروردگارم.

والریا شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 10:27 ق.ظ

چقدر منو یاد شریعتی انداختی..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد