این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

crazy

و تناقض جالبی بین من و تو انگار پیداست

 

من دچار عشقی بی پایان و آتشین

و تو دچار هوسی این چنینی

 

_ من دیوانه ام  یا تو مساله این است ...!

 

ورونیکا

 

نظرات 9 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 20 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:12 ب.ظ

به نظر من دو نفری دیوانه هستید ...

هم اون که دچار عشقی بی پایان و اتشینه به قول خودش ...

هم اونی که دچار هوسی اینچنین ...

شاید ...گرچه توجیه ش مشکله

پسرک تنها شنبه 20 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:23 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

من

! آره منم می گم من ..ولی نه اون بیشتر !

سپید شنبه 20 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 06:05 ب.ظ

شایدم هر دو!

شاید ...

عادله یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:42 ق.ظ http://aeko.blogsky.com

من /تو /او /ما /شما /ایشان/

دقیقا ...

آلبالو یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 01:49 ق.ظ

نه .. مسئله ای نیست .. اتفاقا ترکیب خوبیه ... این دو نفر ایده آلن واسه هم ... دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش آید

آره ...راست می گی ها ...:) )

م یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 05:27 ق.ظ

اونی که دنبال عشق بی پایان میره اشتباه میکنه
صد در صد

اونی که هوسبازه چی ؟! ا

بی نام یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:12 ب.ظ

نه اون چون آدم نیست ...گرگه

جدی !!!

نازی یکشنبه 21 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:17 ب.ظ

چه جالب می نویسی دخمل خانم ...بسی جای تامل است ...(خواهر آلبالویی دیگه تو خونت خون آلبالویی جریان داره :))

مرسی لطف داری

آرامش دوشنبه 22 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:44 ب.ظ

فکر نمیکنم کسی که میتونه تا این حد عاشق باشه ؛ یه هوس باز رو واسه عشقش انتخاب کنه. و کسی که اینقدر ساده باشه و بخواد اون همه عشق و به پای همچین آدمی بریزه هر چی سرش بیاد حقشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد