این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

باز آغاز..

 

دوباره خزان..                                                                                                                                                                              
دوباره سیاهی و تباهی ..                                                                                                                                                  
سردی زندگی و تاریکی و ظلمت عجیب با تمام وجودش بر گلویم چنگ انداخته ..                                                                              
 گویی می خواهد تمامم کند دیگر ..                                                                                                                                     
 اما ..اما من در انقلابی خود خواسته خودرا رهایی می بخشم .                                                                                                    
تا باز کجا تن خسته ام رادر زیر چنگال اهریمنیش باز یابم ..
***
اول سلام
بعد یه عذر خواهی ساده و صمیمی بابت این غیبت نه چندان کوتاهم ..هم در اینجا و هم در وبلاگ خودم..                                      
گرچه از این به بعد زیاد خواهم نوشت ..در هر دو وبلاگ ..بخصوص وبلاگ خودم که فکرش هم منو به هیجان میاره..
و ممنونم از همه دوستانی که توی این مدت سراغی از من ناقابل گرفتند ..                                                                              
خب .. من توی این مدت کجا بودم..؟                                                                                                                                      
فقط می تونم بگم که امشب از یه برزخ رها شدم ..                                                                                                                 
برزخی که ذره ذره تن زخمیمو با تمام قدرتش در بر گرفت و سوزوند..                                                                                         
اینجا باز تشکر می کنم از دوست قدیمی خودم البالو که توی این شرایط دستمو گرفت ..در این جشن ۳ سالگی ..                                

ومن الان اینجا هستم                                                                                                                                                        
و می نویسم.. پس هستم ..

 

 فریاد خاموش

 

نظرات 11 + ارسال نظر
سکوت شنبه 22 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 01:10 ب.ظ http://arambakhsh.blogsky.com

سلام
امیدوارم که با رهاییت از برزخ کزاییت بهتر بشی.
خیلی هم خوشحالم که برگشتی. موفق باشی.

ورونیکا شنبه 22 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:19 ب.ظ http://veronika.blogsky.com

...دلم واسه نوشته هاتون تنگ شده بود ..خوب کردین که برگشتین

پسرک تنها شنبه 22 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:05 ب.ظ http://pesaraketanha.blogsky.com

سلام . خیلی احساس خوبی دارم ازین بازگشت
همیشه باش

آلبالو یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:19 ق.ظ

تقدیم به تو ؛ دوست همبغض من :
دلم تنگه برادر جان
برادر جان دلم تنگه
دلم تنگه از این روزای بی امید
از این شبگردی های خسته و مایوس
از این تکرار بیهوده دلم تنگه
همیشه یک غم و یک درد و یک کابوس
دلم خوش نیست ؛ غمگینم برادر جان
از این تکرار بی رویا و بی لبخند
چه تنهایی غمگینی که غیر از من
همه خوشبخت و عاشق ؛ عاشق و خرسند
...
بازگشتت طلوع خاطرات خوب قدیم در ذهن من است
به خونه خودت خوش اومدی رفیق

والریا یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 04:41 ب.ظ

خوشحالم که برگشتی...فقط..یادت نره که برگشتی!

گل ناز یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 04:46 ب.ظ

به وبلاگ خودت خوش اومدی (:

خاطره دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:52 ق.ظ

دلم میخواد بگم خوب کردی که برگشتی ولی نمیگم. دلیلشم واضحه. دوست ندارم اسمت فریاد خاموش باشه. این اسم مال منه.

مهستی دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 02:35 ق.ظ

وااای .. خدای من .. تو بلاخره برگشتی ... کجا بودی تو ؟

شیما دوشنبه 24 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:11 ق.ظ http://sokoot-hayahoo.blogsky.com

فقط می تونم بگم خوشحالم که برگشتی،تند تند بنویس
منتظریم!

خورشید چهارشنبه 26 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:50 ب.ظ http://s7e7v7e7n.persianblog.com

روز تولد یادت کردم!
جای خالیت هیچ جور پر نشد! خوشحالم که حضورت پرش میکنه...

ستاره یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 04:39 ب.ظ

برزخ ....کدوم برزخو میگی هان حتما تو این برزخی که الان توش حاضریم برات یه برزخ دیگه ساخته بودن از اون برزخ رها شدی از این یکی هم رها شو از بعدی هم رها شو از همه ی برزخا رها شو ولی بازم توی این برزخی ولی هیچ وقت ناامید نشو همیشه برای همه چیز راه فرار هست همین که برگشتی خودش یه راه فراره همینکه می تونی بنویسی همینکه بازم اون فریاد خاموشت و روشن کردی
خوش باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد