این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

!...feed back

مرد:

 

_ دلم برات تنگه عزیز...دلم تنگه.. بفهم!

_ ببین، من بهت احتیاج دارم. به یه دوست بی غل و غش مث تو. به یکی که کنارم باشه. صاف و زلال...

بهت احتیاج دارم.

_ خوبی نازنین؟...جوابمو نمی دی؟... می دونم. می دونم حق من خیلی بدتر از ایناست. می دونم لیاقتتو ندارم..می دونم.. اما یه فرصت دوباره بهم بده. اگه دوستم داری. بهت التماس می کنم. یه فرصت دیگه...خواهش.. می..ک..ن..م...

_ کاش همهء خشم و عصبانیتت رو یکجا خالی می کردی. حس می کنم این زهراب داره قطره قطره می چکه...

_ می دونی؟ با اینکه هر بار حس تحقیر شدیدی می کنم اما باز به سمتت میام. بازم ازت می خوام که منو ببخشی. که دوستم داشته باشی...

_ دوستم داری؟

_ داری بازیم می دی؟ عین سگی که دم تکون میده ..عیب نداره. می تونی براش یه چیزی پرت کنی اون دور دورا...اونم هی بره و برات برش داره بیاره...

_ گاهی وقتا، دلم خیلی می خوادت. با اینکه می دونم نباید. ..خیلی وقتا که فرصت نفس کشیدن پیدا می کنم..

_ می دونی؟ به دنیا و همه چیزش میشه شک کرد. به تو و پاکیت نه.

_ کی راه میفتی؟ کی میرسی؟ چقدر تو راهی؟ کی برمیگردی؟ چقدر تو راه برگشتی؟ نکنه الان که من دارم اینا رو می نویسم راه افتاده باشی. کی میری؟ اصلا چرا میری که برگردی؟ من کی ببینمت؟... دوستم داری؟!....

_ بهتری عزیز؟...

_ فردا میای پیش من ببینمت؟؟

_ میای با هم یه خرده قدم بزنیم؟

_ شد یکسال و یک دقیقه و یک ثانیه!

 

( فید بک...) 

 

دختر:

 

درمونده..دلتنگ..هجوم خاطره..تنهایی... بغض...تصور بازگشت..رویا...خیال...ماهی تو آب می چرخه و ستاره دستچین...!!...پاییز... عبور از کنار سان سیتی!... پرسهء پاییزی ما...!... طعم شیرین دوباره با هم بودن...مزه مزه کردن طعم دوبارهء عشق..نرم نرمک...نرم...ن...ر...م...ک....

 

زن: (!!!)

 

.....راستی خوبی...؟؟؟ ( خطاب به مرد!)

 

دختر:

 

زمزمهء مدام زیر لب...هنوز هست...هنوز هست...هنوز...

گوشهء دنج اتاق...چهار زانو نشسته روی تخت...پاره پاره شدن بادبادکهای کاغذی خیال... پوزخندی به رویا...لبخند به لب...مزه مزه کردن طعم شیرین دوباره بودنها... سایهء حضور زن و آنهای دیگر(!)...آوار خاطره...تلخ تلخ...

 

والریا

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد