این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

فرامـوش


باید تو  اینجا می بودی یا من آنجا
نمی دانم
شاید کمی کله شق تر باید بودم
شاید کمی کله شق تر از من است فلانی

آسانتر فراموش شدم...

پسرک تنها

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:32 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
از این شاید ها زیاده.از فرصت استفاده کنی شاید پیش نمی یاد.

massy شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:21 ق.ظ

bi hamegan be sar shavad
bi u be sar nemishavad
daghe u darad in delam
jaye degar nemishavad

faramoosh shodeye farda

...؟ شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:47 ب.ظ

گذشته ها گذشته حال رو دریاب...
تا اونم دوباره گذشته نشده ....

کاش فراموش کردنت آسون بود
ولی نا ممکنه

تندیسه تنهایی شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:32 ب.ظ

نه من فراموش شدم...

[ بدون نام ] دوشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:06 ب.ظ

این شاید بایده

عطیه مهربون سه‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:30 ق.ظ

من که تو را در همه جا می بینم بابایی :)

یادم تو را فراموش‌؟

نیلوفرنگی چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:17 ق.ظ http://to0otfarangi.blogsky.com

امان از این شاید ها و باید ها ...
عمرمان صرف این کلمات با معنی و بی معنی شده ...
آسانتر و سخت تر رو ما هستیم که ایچاد می کنیم ...
سختی ها رو تحویل نگیر دکی!

آلبالو چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:07 ق.ظ

چاره ای نیست جز فراموشی ... زندگی زیر چتر خاموشی ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد