این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

فریبا

هیچوقت دروغ نمی گن
ولی این بار  هم فریبشون رو می خورم
آتیش به زندگیم بازگشت از اون چِشای عسلی

...پسرک تنها

نظرات 6 + ارسال نظر
شیما یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 11:16 ق.ظ http://sokoot-hayahoo.blogsky.com

اول از همه مشخص می کنی این چشم عسلی کیه؟!
بعدشم ما همه به دنیا اومدیم فریب بخوریم
مثلا همین امروز بنده از صبح قریب به ۱۲۶ بار فریب خوردم و خودمم فهمیدم که فریب خوردم،بعد تازه از این ۱۲۶ بار ۱۱۳ بارش خودم خودم رو فریب دادم،یعنی الکی واسه دل خوش کنی به خودم دروغ گفتم و از حرفها و نگاهها و ... تعبیرهای عاشقانه عارفانه کردم...
بی خیال خیلی تو فکرش نرو دکتر جونم...

نه خیلی توی فکر فریب نیستم. یه جور خوردنیه دیگه!

تینا یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 03:00 ب.ظ

عاشق شدن حس قشنگیه حتی اگه حسی باشه بین دو تا دختر.حتی اگه احساس کنی فریب خوردی بازم تجربه شیرینیه. و این چشم عسلی کی باشن؟
هنوزم که این رنگ سیاه هست. خسته شدم.

چشم عسلی؟
هیشکی!

البالو یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:08 ب.ظ

چی بگم ولله ... خدا قبول کنه !

ممنون. قبول حق باشه!
ولی مرور تاریخ بود فقط!

نیلوفرنگی دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 04:47 ق.ظ http://to0otfarangi.blogsky.com

از قدیم و ندیم گفتن: کرم از درخت است !!
دور از جون بعشی ها البته !
تبریکات !
اتیش چهارشنبه سوری ات هم جور شد به سلامتی !!

درخت؟! کِرم؟!! عجب!!!
مرسی ولی چیو تبریکات؟!!
من فقط یادی از گذشه های شیرین کردم. همین
۴شنبه سوری هم که می گن خطرناکه!!

والریا دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 08:21 ب.ظ

می خوای منم یه چیزی بگم که تو دوباره مجبور شی توضیح بدی فقط یادی از گذشته هاست؟!! ;)

وای نه تروخدا!

عادله دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 10:12 ب.ظ http://aeko.blogsky.com

125... آتش نشانی! بی احترامی به این پست قشنگ نشه ولی وقتی خوندم یاد آهنگ افشین افتادم!

من نشنیدم. چی می خونه مگه؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد