این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

بازهم بی مقدمه...اما پر از سلام




خسته م به خستگی یه نگاه منتظر
تنهام به تنهایی یه سوال بی جواب
مبهمم به مبهمی یه زندگی
و در آرزوی پیدا کردن خودم
همونی که خیلی وقته گمش کردم
و در آرزوی ‎آشتی با دلم
همونی که خیلی وقته باهام قهره
با این خستگی و تنهایی و مبهمی مثل یه نگاه منتظر پر از سوال بی جواب زندگی می کنم...

و در آرزوی رسیدن به این آرزو لحظه ها مرا می شمارند....


نوشته یک سیب خاکستری

نظرات 4 + ارسال نظر
آلبالو شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:09 ق.ظ

به به ... هیچ چیز بهتر از خوش آمد گویی به یک دوست نیست .. ممنونم که دعوتمو قبول کردی .. خوشحالم که اولین نوشته قشنگتو می خونم ... و امیدوارم زود به زود بنویسی و این وبلاگ رو متعلق به خودت بدونی ...

عکس ماه شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 07:01 ق.ظ

سلام آلبابلوی آلبالویی ... شاهدونه ات چطوره ؟ دلم براش تنگیده .. بازم به معرفت تو که یه صد سال یه بار به من سر می زنی اون شاه دونه خانم که آخر مهربونیای عالم بود از وقتی البالو دار شده دیگه هیشکی و تحویل نمی گیره چه برسه به یه عکس ماه موج دار ... سلامت خیلی قشنگ بود مثل همیشه .. راستی من وبلاگتو نمی تونستم باز کنم اینبارم در کمال نا امیدی روش کلیک کردم خلاصه که به شاه دونه خانم سلام برسون و از قول من یه دونقطه ستاره ی حسابی ازش بگیر .... یسمیکولون پرانتز ...

تینا شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 03:01 ب.ظ http://tina-hoolo.persianblog.com

bloget jalebe pishe manam bia

شیما یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 01:46 ب.ظ

سلام سلام سلام
خوش اومدی خوش اومدی خوش اومدی
خیلی زیبا بود
شاد باشی
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد