این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

نیستی یا....




دیگر هیچ کششی هیچ جاذبه ای احساس نمی کنم....
باور کن حتی واژه بودن هم عذاب آور شده
من نبودن را ترجیح می دهم ...
من در همین لحظه و در همین ثانیه و در کمال صحت و سلامت اقرار می کنم ...
اقرار می کنم در برابر درگاه تو  ؛ حتی حاضرم در مقابل تمام بندگانت فریاد بر آورم :
من از همان زمان که نیست بودم از همان زمانی که حتی مولکول ناقابلی هم نبودم هیچ درخواستی برای هست بودن خود نداشته ام ...
باور کن ....باور کن که در هستی من اشتباهی رخ داده ...
و من هنوز هم فلسفه جبر و اختیار تو را درک نکرده ام؟؟؟


نوشته نرگس

نظرات 4 + ارسال نظر
ماه مهر سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 06:01 ب.ظ http://mahemehr.blogsky.com

خیلی خیلی زیبا نوشتید..
موفق باشید..
.....
راست گفتید، ..

پریدخت سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 08:29 ب.ظ http://pary.blogsky.com

سلام

و این همان اشتباهی ست که مجبور به پرداخت تاوانش هستیم !!! ...

شاد و پیروز باشید .

آلبالو چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 04:49 ب.ظ

به اجبار زاده می شوی و به اختیار دل می بندی و به اجبار می میری .... اینست زندگی و جبر و اختیار

فریاد خاموش پنج‌شنبه 23 مهر‌ماه سال 1383 ساعت 08:36 ق.ظ

از این جبر بیزارم ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد