این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

جای پر من ..




سریع به طرفم می آید  ..
با آغوش باز ..
و در آغوشم می گیرد ..
با اکراه خودم را از آغوش سردش بیرون می کشم ..
و نگاهش می کنم ..
  چشمانش هنوز برق می زنند ..
به راحتی می توانم رد بوسه های غریبه را در جای جای تنش حس کنم ..
گرچه دیگر مهم نیست ..
دسته گل را از دستم می گیرد و برای گذاشتنش در ظرفی
به طرف آشپزخانه می رود ..
 
 دسته گلی غریبه روی میز خودنمایی می کند ..
چون همیشه ...
دیگر به دیدنش عادت کرده ام ..
  چشمانم را می بندم ..
  همان چشمانی را که سالهاست به روی همه چیز بسته ام ..
آری ..
به روی همه چیز ..


فریاد خاموش

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:36 ب.ظ

با آغوش باز به استقبالم می آید...با همان آغوش گرم مردانه اش...و دستانم را می بوسد...بوی عطری زنانه اما...فضای خانه را آکنده.......می گوید با تو هیچکس رو نمی خوام! هیچکس...!!!

یه نفر دلتنگ جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:02 ق.ظ

روز اول بهـم گفت که خیلی گل دوست داره.....از همون روز همیشه قبل از اومدنش یه دسته گل قشنگ و زیبـا به هر ترتیبی که بود می خریدم......آخه من دوسش داشتم؛ اونم گل دوس داشت......اما بعدا ً فهمیدم اون دسته گلی که هر شب برام می آورده از یه نفر دیگه میگرفته.......از یه دختر مو بور....!!!!!!

تکراری شیرین جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:53 ق.ظ http://www.lilihoorz.blogspot.com

خیلی قشنگ بود خیلی اون قدر که بعد از خوندنش چند سانیه چشام رو بستم و فکر کردم واقعیت بود

مینا جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:45 ب.ظ

مهسا جمعه 16 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 09:33 ب.ظ http://mlove.persianblog.com

دیگرم باکی نیست که من از سختترین گذشتنی ها گذشته ام

مریم شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:31 ب.ظ

واقعا دسته همتون درد نکنه که خیلی قشنگ می نویسین.

احسان (خودمم نمیدونم!) شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 08:33 ب.ظ http://7sclub.persianblog.com

سلام....
خوبین؟...بابا آفرین فریاد خاموش...واقعا زیبا بود...البته یه مایه هایی از ناامیدی داشت که میشه حسش کرد...bye

نرگس جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 11:26 ب.ظ http://www.rozaneh1001.blogsky.com

هوم..آره یه جورایی اینجوریاس گاهی...بهای سنگین واسه ی یه حس سبک...همین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد