این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

بازم تو

رنگ نارنجی را دوست دارم
سطل آشغال اتاقتو یادم میاره
سبز٬ لجن کنار دست شوئی رو
وقتی زیاد مشروب می خورم و با دقت بهش نگاه می کنم تا بالا بیارم
و آبی روشن؛ چشمهاتو همراه با برق منحصر به فردش
بعد از دید زدن دخترای غریبه!
قهوه ای موهاتو وقتی چربه.... 


نکنه عاشقت شدم؟
تارا
نظرات 5 + ارسال نظر
آلبالو یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 04:17 ب.ظ

ینی عاشقی به این کثیفیه ؟ ای دل غافل

گوینده دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 12:05 ق.ظ http://harfhabe2.persianblog.com

من به یه همفکری نیاز دارم میشه کمکم کنید.

کودک ۱۸ ساله دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 02:21 ق.ظ http://pink-pride.persianblog.com

عجب عشق کثیفی...گاهی آدم دلش می خواهد در کثافت غرق شود...

بابالنگ دراز دوشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 04:17 ق.ظ

خوبه ... من هم همین فکر ها رو می کنم ... میگند دل به دل راه داره ...

فریاد خاموش سه‌شنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 09:23 ق.ظ

آره دیگه ...اینجوریاست ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد