این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

دستتو بده به من



دستتو بده به من
حداقل بذار یه چیزی از تو پیش من باشه
یه دلخوشی کوچیک
دلم خوش باشه که دستت توی دست منه
می دونم که چشات همه چیزو رویایی می بینه
می دونم که دلت مدتهاست گم شده
می دونم که تنت مال یکی دیگه اس
می دونم که لبات بوسه گاه یه جف لبیه که دوسش داری
می دونم که پاهات جایی می ره که دلت همونجاس
می دونم که همه قشنگیات واسه یه آدم دیگه اس که نمی دونم کیه
ولی .. دستتو بده به من تا حداقل از وسط خیابون ردت کنم
می ترسم نکنه حواست ( که اونم یه جای دیگه اس ) پرت شه و خدا نکرده اتفاقی بیفته واست
اونور خیابون که رسیدیم تو برو هر جایی که دوس داری
منم مثه همیشه دستموم مشت می کنم که گرمی دستای قشنگت از توی دستام نپره
چه بوی خوبی داره عطر تنت
تو برو هرجایی که دوس داری
وقتی فهمیدم دوستت دارم به خودم قول دادم تو رو با همه چیزایی که دوس داری دوست داشته باشم
حتی اگه تو دوس داشته باشی دوسم نداشته باشی
آخه می دونی
خدا هم منو این مدلی دوس داره
گرچه من می دونم یه روز بر می گردم پیش خدا ولی تو ...
هیچوق پیشم بر نمی گردی .


آلبالو

نظرات 10 + ارسال نظر
موج یکشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 01:15 ق.ظ http://donyaye-abi.persianblog.com

سلام
البالو جان باید اعتراف کنم که وبلاگ خوبی داری
بهت تبریک میگم
به مایی که تازه اومدیم هم سر بزن

اشک ( دیگه نیستم) دوشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 12:04 ق.ظ http://fanooseh-khiyal.persianblog.com

سلام ... خوبی ؟ خبر داری که من زدم وبلاگم رو حذف کردم ... زده بود به سرم ... اینم هنوز نخوندم ... راستی اگه بقیه داستان ( دنیا) رو نوشتی به دوستم فانوس خبر بده ... به من میگه که برم ببینم ... اگه زحمتی نیست ...
ارادتمند : اشک ( البته دیگه وجود ندارم )
آدرس فانوس رو اون بالا نوشتم .
اینم آی دی :
fanooseh_khiyal@yahoo.com

مهسا دوشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 02:37 ب.ظ

اون دفعه که اومدی به وبلاگم خیلی خوشحالم کردی .....میدونی نوشته هاتو واسه معلمم میبرم هی میگه نخونشون این نوشته ها نا امید کنندست اما مگه میشه من آلبالو رو فراموش کنم......هرگز

عدنان دوشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 10:41 ب.ظ http://soozeshgh.persianblog.com

جالبّود!

وستا سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 02:26 ق.ظ http://vesta.persianblog.com

گرمی دست میخوای چیکار ؟ دو روز دیگه تابستون میشه باز دست آدم عرق میکنه .. حوصله داری توام !

دنیا سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 05:53 ق.ظ http://songofaloneinlove.persianblog.com

منم همین مدلی هستم...یعنی خدا منم این مدلی دویت داره؟!

فریاد خاموش سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 10:02 ق.ظ http://fariadekhamoosh.persianblog.com

اشکهام ...

ّایمان جمعه 24 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 12:40 ق.ظ

سلام ؛
من تا حالا به بلاک شما وارد نشوده بودم ولی امشب که آمدم دیدم وبلاک خوبی دارید .
متن دستتو بده به من شما هم خیلی ناز بود .
بابت این متن ازتون تشکر می کنم .
موفق باشید .

...... چهارشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 03:27 ب.ظ

پس تو هم میدونی . دستاش بهترین جای دونیاست. حتی برای ۱ ثانیه

هوتن سه‌شنبه 5 اسفند‌ماه سال 1382 ساعت 01:20 ب.ظ

دوست عزیزم
آلبالو جان کارات حرف نداره
امیدوارم که در همه مراحل زندگی موفق و سربلند باشید.
محمد رضا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد