این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

دیونم نه؟

اصلا میدونی چیه
وقتی که عصبانی میشی قیافتو بیشتر دوست دارم
وقتی سرم داد میکشی میفهمم چقدر واست مهمم
وقتی باهام جروبس میکنی لذت میبرم
وقتی ازم ایراد میگیری خوشم میاد
یه کاری کن دوست نداشته باشم


کله خر جون

نظرات 4 + ارسال نظر
دختر اصفانی جمعه 7 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 12:04 ق.ظ

مازوخیسم واین حرفها دیگه!

آلبالو جمعه 7 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 12:38 ق.ظ

من بیشتر فکر می کنم اون دیونه اس تا تو .... به هر حال دیونه بودن بد نیس وقتی آدمای عاقلو زیاد تحویل نمی گیرن ....

اشک جمعه 7 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 11:14 ب.ظ http://ashkeh-mahtab.persianblog.com

" من یه قطره اشکم تو این دنیا ، از میون ِ این همه اشک "

مهدی شنبه 8 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 07:33 ب.ظ http://mahdiamiri.persianblog.com

سلام...
من هیچوقت عصبانی نمیشم ... ؟!؟!؟!؟
بابای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد