این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود
این چند نفر

این چند نفر

نوشته‌های این وبلاگ توسط گروهی از نویسندگان نوشته می شود

خود درگیری

دوست دارم همیشه مال من باشی ولی وقتی پیشمی نمیتونم زیاد تحملت کنم
دوست دارم همیشه تو بغلت باشم ولی نمیتونم ببوسمت
دوست دارم باهات زیاد حرف بزنم ولی پشت تلفن
دوست دارم عاشقم باشی ولی اینو هیچ وقت نفهمم
دوست دارم منتمو بکشی ولی التماسم نکنی
دوست دارم اینطوری نباشم باهات ولی من این طوریم!

نوشته شده توسط کله خر

نظرات 8 + ارسال نظر
آلبالو پنج‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 01:43 ق.ظ

خب اینکه می تونی راحت احساساتتو بنویسی خیلی خوبه ... گاهی آدم واقعا نمی دونه چی دلش می خواد و چی ذوست داره .... اونوقته که دیوونه گی بهترین و آخرین راه حله ...

گلاره پنج‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 08:26 ق.ظ http://bobojoun.persianblog.com

این که درد مشترک چیز جدیدی نیست ....

نازنین پنج‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 09:47 ق.ظ

راستیا؛ چرا بعضی اوقات اینجوری میشه؟

سروش پنج‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 11:27 ق.ظ

عا لی بود

اشک پنج‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 10:42 ب.ظ http://ashkeh-mahtab.persianblog.com


سلام ... خوبی ؟ خوشی ؟ سلامتی ؟ ....
[ سکوت کلامی است بدون حرف اضافی == یه مثل هندی ]
---
چرا این قدر ضد و نقیض ؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 8 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 11:37 ب.ظ

همینطوریم قبولت داره .. ٬٬!!! .. ( اگه دوست داشته باشه )

نویده جمعه 9 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 02:22 ب.ظ

سلام!
با آقای آلبالو موافقم!
ولی .......راست میگیا!!
ای بابا! پس این یعنی خود درگیری؟۱

ارزو جمعه 9 آبان‌ماه سال 1382 ساعت 07:38 ب.ظ http://arezoo1984.persianblog.com

پس منم خود درگیری دارم؟!؟! حالا چی کار باید بکنم؟!؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد